Presenter deg...

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

ustedalen
Trollok
Trollok

Post by ustedalen »

Navn: Jon

Alder: 16

Fra: Geilo (må ærlig innrømme at det er ett utrolig kjedelig sted)

Jobb: Jobber på Ica Nær avd. Geilo

Utdanning: Skal begynne på GK Allmenn om 1,5 uke, og om ett år er jeg så heldig at jeg får ta ett helt år i USA :D

Litt om utseende: Jeg er 194 cm høy, tynn, mørke-blondt hår, blåe øyne.

Favoritt Forfatter: J.R Rowling, J.R.R Tolkien, Dan Brown (skulle ønske at jeg kunne sette opp RJ også her, men har riktig nok ikke lest noen av bøkene hans)

Favoritt Band: Det meste innen metal. Det går vel mest i Iron Maiden, Finntroll, Arch Enemy, Children of Bodom og Wintersun.

Hobby: Amatørfilming.

Favoritt Filmer: Star Wars

Tidenes Prosjekt: Begynne på The Wheel Of Time og fortsette å trene!
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Namn: Det er det folk brukar på meg.

Alder: 21 år

Fra: langt inni skogen i Telemark.

Jobb: Studerar til byggningsingeniør.

Utdanning så langt: Vk1 Tømrar m/vekt på tradisjonsbygg.

Litt om utsjånad: Eg er 183 cm høg, mørke-brunt hår, blå auge.

Favoritt Forfattar(ar): Robert Jordan, G. R. R. Martin, J.R.R Tolkien, Lene Kaaberbøl++

Favoritt Band: Falconer, Delain, Sonata Arctica, Rhapsody, Johnny Cash, Finntroll, Angra ++

Hobby: Musikk, snøbrett, sykling

Favoritt Film: The Punisher, Boondockt Saints

Favorittkarakter fra litteraturen: Perrin :D

Bøkar: Det må sjølvsagt vera WoT, likte også Tegnets Forsvarere, og Den Mørke Materien. Skammar Serien er og svært god.
Last edited by Ashaman on Fri Aug 21, 2009 17:03, edited 4 times in total.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
TheDemigod
Trollok
Trollok

Post by TheDemigod »

Navn: Daniel

Hva driver du med for tida: Går på skolen :P

Kort beskrivelse av utseende: Svart hår, 1.65 høy, mørk hud, errr... brune øyer.

Favorittforfattere: Tolkien, Jordan og Dan brown

Favorittmusikk: gorillaz

Hobby: Miniatyr maling/spilling, lesing, sykling, forumer

Favorittfilmer: Lotr, og det meste med Jim carrey :P

Tegneserier: Pondus, Naruto og DBZ

Tidens mest ambisiøse prosjekt: HaFå bedre karakterer :D

Favorittkarakter fra litteraturen: huff, e ikkje sikker men må nok si Matt, han ruler :D
Mafuba
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

15.11-06: Usj. Her trengtes det en kraftig oppryddning.
+ Store bokstaver.

Navn: Ida

Bosted: Kongsberg, om noen har hørt om stedet... Bitte liten plass i buskerud, midt mellom Notodden og Drammen, om noen har hørt om dem da..

Hva driver du med for tida: Jeg går på skole, VK1 allemenfag på KVS, masse realfag...

Kort beskrivelse av utseende: Jeg er og blir et lite, bustete troll, med en lettere sammenraska klesstil, og lukter alltid klor, fordi jeg alltid kommer rett fra svømmetreninger.

Favorittforfattere: RJ, Tolkien, Martin, Nærum og sikkert mange fler.

Favorittmusikk: Thyrfing(!), Taake, Nattefrost, Amon Amarth, Windir og videre i samme gata.

Hobby: Er svømmetrener for unger i alle aldere(4-40), og på alle nivåer(sitte på kanten med beina uti - konkuransesvømmere). Jeg spiller også rugby for ORK(Oslo Rugby Klubb).

Favorittfilmer: Willow. (Hvem kan unngå å elske Madmartigan? :wink: )

Tegneserier: Alt mulig! M er gøy.

Tidens mest ambisiøse prosjekt: Strikker et skjerf til venninna mi til jul, som skulle ha vært ferdig til sist jul, og som ikke blir ferdig til neste jul heller... hehe (Edit: 15.11-06. Ikke kommet noe lengre)

Favorittkarakter fra litteraturen: Jon Snow, Arya, Tyrion, Mat, Perrin, Fingolfin og Finrod Felagund

Minst likte karakter fra litteraturen: Ceresei.

Favoritt bøker: Silmarillion.

Favoritt mat: Duvel.

Favoritt ord: nusselig.
Last edited by Faile on Wed Nov 15, 2006 18:33, edited 4 times in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Thomdril
Asha’man
Asha’man

Post by Thomdril »

Navn: John

Alder: 20

Hva driver du med for tida: Jeg jobber faktisk som selger. (Vi retter oss mot bedrifter, så ikke hat meg helt ennå :wink: )

Hobby: Er stor fotballentusiast (engasupporter 8) ), og elsker å se en bra film..

Favorittforfattere: RJ såklart, Tom Clancy og Christiane F.(skrivd en bok, selvbiografi..

Favorittmusikk: G'n'R, Metallica, Jokke & Valentinerne, Iron Maiden, Torboneger, Frank Sinatra(!)+++

Favorittfilmer: Gudfaren trilogien(spes 1&2), Scarface, Dum & Dummere, Terminator 2, Apocolypse now, The deer hunter+++

Tegneserier: Pondus herjer! Donald er jo en klassiker..

Tidens mest ambisiøse prosjekt: ØØhhh.. Prosjekt? :roll:

Favorittkarakter fra litteraturen: Tenker vi sier Rand..

Minst likte karakter fra litteraturen: Hmmm... Ingen egentlig, men syns både Elayne og Nynaeve kan være ganske høye på pæra til tider.. :twisted:

Favoritt bøker: Har så langt lest til Vinterens hjerte (er en av de få som leser de norske bøkene), og har vanskelig for å skille alle fra hverandre, men WOT bøkene er de beste jeg har lest! Ellers en bok som heter "å være ung er forjævlig" av Christiane F., og Clancys "det absolutte mareritt".

Favoritt mat: Har alltid ment at ingenting slår en feit biff, med bearnaise og bakt potet!!!

Ellers kan jeg nevne at jeg egentlig aldri har vært noen stor fantasy fan, men fikk låne de første to bøkene i serien og blei etter hvert skikkelig hekta..
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Navn: Atle

Yrke: Elev

Favorittforfattere:Robert Jordan, Raymond E. Feist, Lene Kaaberbøl, J.R.R Rowling, Henning Mankell osv.

Favorittmusikk: Dream Theater, T.O.P, Opeth, Freak Kitchen, Fish, Ayreon :wink: , Symphony X. Det meste innen progressive rock\metal sjangeren.

Hobby: Spille trommer, piano, xylofon, lese og se på tv

Tegneserier: Pondus og Tommy Og Tigern

Liker å se på tv: The Simpsons, Friends, That 70th show o.l

Hater å se på tv: Idol, Hotel Cæsar og fotball

Første fantasy bok: Harry Potter og De Vises Stein :)
Last edited by Ayreon on Sun Aug 27, 2006 19:45, edited 5 times in total.
SirGalrim
Hengiven
Hengiven

Post by SirGalrim »

Navn: Gaute

Alder: 22

Hva driver du med for tida: Studerer til bachlorgrad i Ingeniør i Energiteknologi.

Kort beskrivelse av utseende: Tja.. Se her liksågodt: bilder

Favorittforfattere: Tolkien, Bull-Hansen, Fønhus, Jordan

Favorittmusikk: Liker det meste, særlig clean metal. Favorittband: Edguy

Hobby: Rollespill, Spilldesign, Amatørfilm, Data, Bøker, Musikk, Forum ;)

Favorittfilmer: Boondock Saints, Braveheart, Phantom of the Opera

Favorittserier: Babylon 5, Lost

Favorittbok: Hobbiten

Tegneserier: Order of the Stick, Gods of Arr-Keelan, Pondus, Nemi

Tidens mest ambisiøse prosjekt: Begynne å trene seriøst, Lære å spille et intrument som f.eks. piano.

Favorittkarakter fra litteraturen: eh... ehm.. Selene (Lanfear in disguise)! :p Skulle likt å si Mat men han har blitt for daff på sine eldre dager.
A Memory of Light - memoryoflight.com
sissi
Trollok
Trollok

Post by sissi »

Navn: Brynhild (H-en skal uttales, men d-en er stum!!!!!)

Bosted: En stasjonsby (dvs bygd) på Jæren, ca 5 mil utenfor Stavanger

Driver med: Går VK2 allmenn, med SKB, ENGA og SPC (dvs politisk samfunnskunnskap, litterær engelsk og spansk c-språk). Dumpa meida for det var gørr. Jobber litt på frukta i Obs, men tror ikke det varer så veldig mye lenger :P Meg har fått advarsel. Fkummelt.

Kort beskrivelse av utseende: 156 høy, briller, hverken stor eller lita sånn rent vektsmessig (men mer lita en stor), smålangt, brunt hår, babynese, og skummel føflekk på den ene armen, ser ut som jeg er alt annet enn nesten 18 (17(??) dager igjen!)

Favorittbøker: Snare (Kerr), Polgara the Sorceress (Eddings), Prisoner of Azkaban og Goblet of Fire (Rowling), LotR og co, The Deed of Paksenarrion (Moon), Sanger fra rom 22 (husker ikke forfatteren, utrolig fin ungdomsbok som jeg leser på ny hver sommer, og minnes når jeg gikk i niende klasse selv), til nå virker det som om Hitchhikers-bøkene kommer til å score høyt, WoT har jeg lest et kapittel av vel, holder meg unna det :P Det får komme senere

Favorittfilmer: LotR, Edward Scissorhands, Les Miserables, CoS,
Hitchhikers, Charlie and the Chocolate Factory, Secret Garden, The Little Princess, Black Beauty, Potter and the Puppet Pal's Bothering Snape (and prequels), The Breakfast Club, Robin Hood, Finding Neverland, Løvenes Konge (på norsk), The Gladiator, King Arthur, osv i samme/lignende sjangre

Favorittmusikk: Kent, The Killers, blink, Kaizers Orchestra (må jo støtte de "lokale" kjendisene), Tom McRae, Sabeltann, Mew, Red Hot Chili Peppers, Span, Yellowcard, Seigmen, Robbie Williams, små doser Pink Floyd, Jimmy Eat World, Kaiser Chiefs, Green Day, Audioslave (!!!!), Di Derre, Postgirobygget, Foo Fighters, Harry and the Potters, Arctic Monkeys (oppdagte dem for to dager siden), og masse roligmusikk, som Damien Rice o.l.

På veggen: Plakater av: Middle Earth, Edward Scissorhands, The One Ring, masse kalenderbilder fra Lotr, bamsehylle (intet jenterom er komplett uten, det er nå min mening), og noen andre små LotR-plakater. Fine Elfwood-bilder på skapdøra. Og bilde fra Kristiansandsturen i 2004 :) Og klassebilder fra i fjor og forfjor.

Hobby: Sitte alene foran PCen på fredagskvelder når alle andre er på russekro og er 18 år, mens jeg må jobbe for dem tidlig lørdagsmorgen.

Tegneserier: Tommy og Tigern, Zits, Chasing the Sunset, Reservatet, Klovnen Tim eller hva han nå het, var i ikke dette Nemi-bladet men sist, kjempesøt med blomst i hatten *klemmeklovnen, Asterix, Pappa og Pestus, Utsi

TV: That 70s show, Friends, Judging Amy, Internatet, 7th Heaven :P
Daughter of the Nine Moon
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Daughter of the Nine Moon »

Navn: Malin

Alder: 17 (18 i morgen)

Driver med: Gjør seg for tiden ferdig med siste året på vidregående (VKII allmenn) ved siden av jobber man litt som ridelærer.

Utseende: Rager hele 170 cm over jordens overflate og var en gang særdeles tynn, men det har år med sjokolade- og pezspising forandret noe på og man er vel nå mer eller mindre normal (uten at jeg har noen forutsettning for å uttale meg om hva som er normalt). Har vel sånn passe langt hår er ikke helt sikker på hvor langt det er ettersom det har bodd i en hestehale det siste året ( bortsett fra når man vasker det og da er det så langt at man irriterer seg over hvor lang tid det tar å vaske det). Håret er mørkt og så er mine øyne. Jah

Hobbyer: Rent bortsett fra å lese det meste man kommer over rir man masse. Det siste året har man også brukt på å trene opp unghingster. Det trives man med.

Favorittlitteratur: Silmarillion(helt enestående boken som ikke kan sammenliknes med noen annen), Pan, Peer Gynt, WoT(selvfølgerlig), LotR, + masser av lyrikk

Musikk: Sangene fra Hakkebakkeskogen, Putti Plutti Pott, og de fleste Disney filmer, Opeth, My Dying Bride, HIM, Turboneger, Metallica, Dream Theatre og så mye mer

Mest ambiøse prosjekt: Å ri i Oslo Spektrum (Oslo Horse Show) forann masser av mennesker (ca. 7000?). Jeg (som nesten får noia bare jeg skal fremføre noe forann min lille og høyt elskede klasse) gjenomførte det. Flinke meg

Favorittkarakter: Turin Turambar, grimme karen. Mat, skulle gjerne sittet på hans fang en kveld :roll: , Kronk og Kuzko (fra Et kongerike for en lama), de er rett og slett geniale.

Mat man gjerne spiser:
Biff er da godt...
Du finner idioter over alt. På hele kloden.
Jeg sier ofte til meg selv: Malin, du er ikke alene.

Hva med ekornverdet?
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

navn sophia

alder 14

bosted stavanger

driver med jeg går på ungdomskole og er utrolig flink til å gjøre leksene på skolen :D

utsende jeg er 150cm høy, er ikke tjukk, bruker briller, brune øyner, er koreaner har svart hår og er lysebrun i hudfarge. Fåreløpig er håret mitt rødstripet og skulderlengde

hobbyer jeg er og vil altid være en samler. Jeg trener også karate og samler på manga og WoT serien

Favorittlittratur jeg tror jeg skal spare bryet med oppramsingen så jeg sier WoT og en serie jeg ikke husker navnet på

Musikk der er det mye rart får vel si anime musikk og linken park
like a butterfly i fly
like a rock i fall
aviendha
Hengiven
Hengiven

Post by aviendha »

navn:Ingvild

alder:15

driver med:går på ungdomskole

hobby:trener karate og spille piano. i høst begynte jeg å samle på en mangaserie og har også to bøker av WoT serien.liker jo også godt å være med venner da :D

favorittlitteratur:WoT, RH, HP, Hobbiten, Silmarillion, Avalon...
Last edited by aviendha on Mon Aug 11, 2008 18:17, edited 6 times in total.
finduz
Centurion
Centurion

Post by finduz »

Som en ny medlem på forumet her (1 dag gammel), og jubileumsmedlem nr. 100 til og med, så må jeg kanskje presentere meg. :P

Navn:Øyvind

Alder: 17

Driver med: Går VK1 IKT-Drifstfag, eller sitter jeg for det meste foran pc'n min hjemme, eller spiller Xbox 360.

Kort beskrivelse av utseende:
191cm høy, mørkt hør og grønne øyne.

Favorittbøker: Selvfølgelig WoT. LotR, Harry Potter o.l er jo også bra bøker. Hitchiker's Guide To The Galaxy ++

Favorittfilmer: Er en stor fan av Matrix triologien. :P

Favorittmusikk:
Hører på litt forskjellig egentlig, men blir vel mest Chemical Brothers, The Prodigy og lignende.

På veggen: Lerret til projektoren. :P

Hobby: Sitter alt for mye foran pc'n og henger på diverse forum. Ellers spiller jeg litt Xbox360, trener og leser bøker. Driver og så med modellfly/radiostyrte fly og helikopter. Bordtennis spiller jeg også. :P (trening 3 ganger i uka)

Tegneserier:
Av de norske så liker jeg Pondus veldig godt. Leser en del manga også, sånn som Bleach, Naruto osv.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Navn: Trond

Hva driver du med for tida: Går på ungdomskole og steller fjøs for far.

Kort beskrivelse av utseende: Litt over 180, men regner med at jeg blir høyere. Er vel litt kraftig, beinbygning. Har blågrønne øyne (er ikke helt sikker) og mørkebrunt hår som står til alle kanter (når jeg får det til).

Favorittforfattere: Det er for mange til å nevnes. Men liker stort sett meget mye.

Favorittmusikk:AC/DC og det meste fra den sjangeren/tida. Ellers hører jeg på det meste.

Hobbyer: Lese, data, dyr. Vurderer å starte med pels.

Favorittfilmer: Oi. Den som går på TV akkurat nå.

Tegneserier: Pondus, Nemi, M, Andy Capp, Billy, keep it going

Tidens mest ambisiøse prosjekt: Prosjekt?

Favorittkarakter fra litteraturen: Sam fra Ringenes Herre. Perrin Aybarra.
Last edited by Sauegjeteren on Tue Apr 18, 2006 8:54, edited 1 time in total.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Har nesten ventet at det var noe sånt som dette her.
Dette er meg:
Navn: Helene
Alder: 15
Hobby: Jeg spiller fiolin, synger, spiller gitar og piano. Andre interesser enn musikk er lesing, data ++
Favorittbøker: Sjangeren er jo fantasy, så de mest kjente bøkene har jeg lest: Ringenes Herre, Harry Potter, WoT, den mørke materien, Narnia...
Musikk: Er en alltsluker. Unntatt danseband og Åge Aleksandersen, han klarer jeg ikke!
Film: Synes Pirates og Carribean(er det sånn det skrives?) var veldig bra, og så klart filmene til de ovennevnte bøkene.
Mat: Jeg må bare ærlig innrømme at jeg er ekstremt kresen, men kylling er godt, og taco og pizza(det vanlige)
Jeg kan til slutt si at her jeg bor føler jeg meg skikkelig uttafor, for det er ingen andre jeg kjenner som leser fantasy....bøkene fant jeg på biblioteket selv
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Navn: Kjenner dere godt nok nå, navnet er... *trommevirvel*...Nicoline!

Interesser: tegning, dans og lesing.

Utseende: Ganske høy, blondt, langt hår (naturlig farge :wink: ) og blå øyne. Bruker ikke sminke (med untak av litt lipgloss ved spesielle anledninger :lol: )

Litteratur: Ende, Jordan, Gaarder, Rowling, Tolkien, Pullmann m.m

Jeg går det første året på ungdommskolen (alså 13 år, blir 14 i aug.). Har relativt gode karakterer (foreløpig :lol: ).

Det var egentlig bare flaks at jeg endte opp med wot-bøkene; jeg skulle bare finne en bok på biblioteket. Nå er jeg HELT hekta :P

EDIT: jeg følte at det var rettferdig med litt grundigere opplysninger...

Jeg legger med hjemmesiden min også. Jeg vet det, den er elendig. Der står det maaange detaljer, nesten så jeg skrev etternavnet mitt også. Jeg har overvunnet internett-fobien :lol: :wink:

http://www.nicisnuppah.piczo.com
Last edited by Moiraine Sedai on Tue Apr 11, 2006 17:33, edited 3 times in total.
. . .
Post Reply