Om Wheel of Time-serien

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Treveler
Hengiven
Hengiven

Post by Treveler »

Disse gutta vet mer om Weel of Time enn Don Juan vet om.... ehh nok om det.

Her er diskusjonen: http://p079.ezboard.com/ftheorylandfrm2 ... D=14.topic

Tror vi kan slå fast at han aldri har vært fri fra fengselet.

Det er dog mer dikutabelt om The Dragon noen gang har gått over til the dark one.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

God research ;) Du har overbevist oss.

Har nå modifisert artikkelen:
The Dark One har vært fengslet av The Creator fra tidens begynnelse, slik at han bare kan spre ondskapen gjennom et borehull (sist laget av Lanfear). Slik samler han tilhengere, og prøver å ta over kontrollen av verden. Han kjemper imot The Dragon, som leder kampen mot det onde. The Dark One kan ikke lykkes i å slippe fri, siden dette vil føre til at the Wheel of Time blir ødelagt verden vil for alltid ligge i mørke.

Si fra hvis du finner noen feil i dette...

Takk for all hjelp!
Treveler
Hengiven
Hengiven

Post by Treveler »

Hehe, da er vi enig. :D

Hvor har dere funnet, eventuelt, hvem har laget karakterillustrasjonene som dere har på siden dere? De ser mye ut som jeg har forestilt meg personene, kanskje med unntak av Aviendha! :)
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Se nederst på hovedsiden ;)
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Treveler wrote:Hehe, da er vi enig. :D

Hvor har dere funnet, eventuelt, hvem har laget karakterillustrasjonene som dere har på siden dere? De ser mye ut som jeg har forestilt meg personene, kanskje med unntak av Aviendha! :)
Takk! Vi brukte ganske lang tid på å finne "vår" tegner, slik at alle bildene hadde samme stilen. Valget falt på arts-angel, en australsk dame. Hun hadde ingenting imot at vi brukte bildene hennes :). Dessverre har hun ikke lagt ut noen nye tegninger i det siste, skal spørre henne om hun planlegger å tegne Thom Merrilin ;)
Treveler
Hengiven
Hengiven

Post by Treveler »

Så en ufattelig bra tegning av Lanfair en gang. Hun så utrolig vakker og ikke minst utrolig farlig ut i det hun på en måte strakk en arm mot seeren. Så ut som om hun skulle til å bruke balefire eller noe annet skummelt. Kunne ikke finne det på linken dere viste til, men det var i samme stilen. Skulle likt å funnet det igjen. :P
Post Reply