Enig.Kjetil wrote:åh, det er mange som ikke er pene når de smiler, men de fleste blir penere når de smiler.
Kvinnene i WoT-bøkene
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

En ting som irriterer meg bittelitt er at omtrent alle jentene/kvinnene i bøkene(hittil i det minste, er i bok 4) er ganske utålmodige/hissige/lunefulle/urolige osv. Det gjelder forsåvidt for en del av mennene også. Bortsett fra Aes Sedai, selvfølgelig, som alltid beholder hodet kaldt til det ekstreme. Det er jo forståelig at man kan bli litt opprørt eller sint eller irritert noen ganger, men det er egentlig ganske ofte de overreagerer, synes jeg. Det kan hende jeg bare er litt roligere enn normalt(for det meste), men det er litt rart at det ikke er flere som er rolige i boka. Virker som om de fleste har litt kort lunte.
Skjønner hva du mener
Men kanskje dette er et av de trekkene fra Jordans kone? Kan si at hvis jeg var redd for at verden skulle falle i knas hadde jeg nok også vært amper
Spoiler
de forandrer seg ikke så mye på det punktet oppover
Last edited by Falya on Wed May 10, 2006 17:56, edited 1 time in total.
Falya daughter of Rembold
Det irriterer meg også, at ALLE jentene er hissige av seg. Harriet må være fryktelig hissig av seg, hvis det er det trekket han bruker mest. Selv noen av Aes Sedaiene er hissige og kranglete. Bare at de viser det sjeldnere.
Jeg syns ikke jenter er så hissige av seg.
Jeg syns ikke jenter er så hissige av seg.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Det gjør jeg. De i min klasse er meget hissige
Sier bare litt når harriet har klart å blitt sånn ting der hun går igjennom bøkene hans før de gis ut for å sjekke om noe mer må legges til eller tas bort. Hun gjør jo en dårligere jobb en den tidligere da de nyere bøkene blir litt for langdragende...
Sier bare litt når harriet har klart å blitt sånn ting der hun går igjennom bøkene hans før de gis ut for å sjekke om noe mer må legges til eller tas bort. Hun gjør jo en dårligere jobb en den tidligere da de nyere bøkene blir litt for langdragende...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte