Tegneserier

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Morten wrote:
Loki wrote:Skavisjå, eg les altfor mykje teikneseriar, ja. Fast kjøper eg alt som er av superheltutgivingar i Noreg (for tida er dette Egmonts "Spider-man", "Ultimate-Spiderman", "X-men" og bokserie "Alle tiders superhelter" og Seriehusets "Marvel Actionalbum" og "Marvel Superheltene")
Jeg kjøpte også Seriehusets Marvel-utgivelser, men de var så hårreisende dårlig oversatt at jeg var på nippet til å skrive inn og klage. Så forsvant de plutselig fra bladhyllene og har nå vært borte halvannet års tid, så da droppet jeg det. Regnet egentlig med at de hadde gått konk og ikke ville dukke opp igjen -- men nå ser jeg at de er på banen igjen, og her om dagen leste jeg at de har fått ny oversetter (mannen bak bloggen "Superhelter i Norge"). Håper forandringen blir til det bedre.
Trur kanskje det, ja, men har så langt kun komme to blader, og om eg skjønte "Superhelter i Norge"-artikkelen rett så har fyren kun delvis oversatt dei, så lite å dømme etter foreløpig.

Forøvrig burde du sjekke ut Punisher-bladet dei har ute no dersom du kjøpte del 1 og 2 i 2004 og likte det du las. Eg er neppe like kritisk som deg på oversetjingane, så skal ikkje stå inne for at den er så mykje betre, men sjølve historia er like god som eg hugsa. :-)
Batman liker jeg også, men (i likhet med de fleste) har jeg nok et spesielt forhold til det jeg leste da jeg vokste opp, så det gleder meg at Neal Adams' komplette Batman-utgivelser, som jeg leste på 70- og 80-tallet, nå finnes i tre bind. De skal bestilles!
Egmont samler Adams' Batman-historiar i "Alle tiders superhelter", skjønt eg tvilar sterkt på om dei kjem til å dekke alle. Men det er i alle fall komme eitt bind og det skal komme minst eitt til. Om desse bindene samsvarar med dei amerikanske samlebindene du siktar til meinar eg å ha lese noko om på overnemnde "Superhelter i Norge"-blogg for lenge sidan, men eg har gløymt detaljane.

Men "Batman" er nok favoritten blant alle superseriar eg har prøvd, både som karakter og som univers. Det er noko ved den desperate men likevel stoisk rolege undertonen i heile Batmans eksistens og målsetjing som tiltaler meg. For ikkje å snakke om at skurkegalleriet hans inneheld nokre av det ypperste eg har vore borte i av antagonister - særleg Joker og Two-Face må vel nemnest.

Ellers vil eg nemne Marvels ulike "Ultimate"-titler, når me fyrst snakkar om superheltar, som later til å vere veldig gjennomarbeida og solide, det av dei eg har fått lest i alle fall. Ypperleg for alle som kunne tenkt seg å lese meir Marvel men er litt avskrekka av seksti år med kontinuitet å forhalde seg til.
Last edited by Loki on Mon Mar 27, 2006 0:12, edited 1 time in total.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Loki wrote:
Har du forresten lest det som har kommet ut av Lucifer så langt?
Trur eg manglar eit par blader på å ha lese alt, diverre, eg har ikkje lasta ned serien sidan eg bestemte meg for å investere i den - sjølvfølgjeleg var det lettare tenkt enn gjort, det er jo rådyre greier. Siste eg har lese er, urgh, kva var det då, Michael var døende og Fenrisulven var involvert.
"Wolf beneath the Tree", #8. Jeg leste den i går...
Tror aldri jeg har blitt så skuffa som da jeg var ferdig med #9, Crux, og fant ut at serien ikke endte der. #10 kommer visstnok på markedet fra 19. juli, så det blir ei stund å vente... :(
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Meinar du volum 10? For det kan eg då sverge på å ha observert kom i hyllene på Outland for knappe månaden sidan. :?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Morten
Oversetter
Oversetter

Post by Morten »

Loki wrote:Egmont samler Adams' Batman-historiar i "Alle tiders superhelter", skjønt eg tvilar sterkt på om dei kjem til å dekke alle. Men det er i alle fall komme eitt bind og det skal komme minst eitt til. Om desse bindene samsvarar med dei amerikanske samlebindene du siktar til meinar eg å ha lese noko om på overnemnde "Superhelter i Norge"-blogg for lenge sidan, men eg har gløymt detaljane.
Jeg tenkte uansett jeg skulle bestille dem fra Amazon. Det blir antakelig billigere også. Ellers kjøpte jeg de to samlebindene med Neal Adams og Dennis O'Neills klassiske Green Lantern/Green Arrow-historier fra tidlig på 70-tallet. Artig å lese igjen historier jeg husker fra bladet "Gigant" for mange år siden.
Loki wrote:Ellers vil eg nemne Marvels ulike "Ultimate"-titler, når me fyrst snakkar om superheltar, som later til å vere veldig gjennomarbeida og solide, det av dei eg har fått lest i alle fall. Ypperleg for alle som kunne tenkt seg å lese meir Marvel men er litt avskrekka av seksti år med kontinuitet å forhalde seg til.
Jepp, jeg har samtlige Ultimate-titler, kjøper de amerikanske samlebindene hver gang de kommer ut, og leste kun for få dager siden første bind i Ultimate-universets Galactus-serie. Ser lovende ut. :-)
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Hm, nei, du har sikkert rett. Kanskje det var nummer 9 som kom.
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Jeg leser Pondus! Den er helt konge!
Av og til leser jeg Donald også.
Og manga av og til også.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Morten wrote: Ellers kjøpte jeg de to samlebindene med Neal Adams og Dennis O'Neills klassiske Green Lantern/Green Arrow-historier fra tidlig på 70-tallet. Artig å lese igjen historier jeg husker fra bladet "Gigant" for mange år siden.
Green Lantern og Green Arrow er faktisk dei to superhelttitlene eg aller mest kunne tenkt meg å forsøke lese meir av - min kjennskap til dei er utelukkande gjennom crossovere med Batman og Superman eller som medlemmer i JLA. Særleg tykkjer eg Arrow verkar som ein interessant karakter.
Jepp, jeg har samtlige Ultimate-titler, kjøper de amerikanske samlebindene hver gang de kommer ut, og leste kun for få dager siden første bind i Ultimate-universets Galactus-serie. Ser lovende ut. :-)
Eg har kun bind 2. Eg oversåg "2"-talet på coveret og trudde det var del 1, ein tabbe eg ytterst sjeldan gjer, men eg var så begeistra over å sjå ein ny Ultimate-tittel i hyllene på Outland at eg plukka den med meg umiddelbart. :lol: Og eg har ikkje funne del 1 hjå dei.

Ultimate X-men kunne eg tenkt meg å få lest meir av, dei norske utgivingane slutta så håplaust tidleg, men ettersom eg jo har dei som kom på norsk så føler eg ikkje at eg kan byrje kjøpe på engelsk heller - eg har ikkje heile det amerikanske volum 1 i norsk oversetjing, men eg har nok til at det blir ei frykteleg uøkonomisk overlapping... og så lenge eg ikkje har lese heile volum 1 kan eg jo ikkje kjøpe og lese volum 2 og utover. :( Men, men, like greit, eg har heile "Lucifer" å kjøpe, nok ein gigantisk paperbackserie å kjøpe ville drept lommeboka mi.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Lest noe eldre Fantomet, og en del Billy.

Har jo lest litt Danald da (onkel skrue er fett)
Nemi er jo genialt, og Tommy Og tigern bli enn ikke lei av.

Ellers har jeg blitt anbefalt sandman men har ikke kommet meg til det...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Apropo "Ultimate"-seriene til Marvel - har snart komme meg ajour på "The Ultimates"-tittelen no, er ferdig med alt som er komme av volum 2. Steike, dette er bra!
Spoiler
Thors ambivalente mentale tilstand (skjønt eg er såklart overbevist om at han ikkje er gal), Hawkeyes familie, Hawkeyes flukt, Steve og Bucky som klemmer på verandaen, omtrent alt med Tony, alt saman nydeleg gjort. :D Og teikningane er fantastiske.
Skjønt dette blad 10 i volum 2 slutta uhøyrt spanande, eg vil ha meeeeir. :lol:
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Leser forøvrig noe Cat Claw, Conan, Danger Girl, Fantomet og Larsons Gale Verden. Jeg er tegneseriegal. :P
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

"Cat Claw"? Kva er det?

Og "Danger Girl" har vel ikkje vore utgitt i Noreg sidan... 2002? 2001?
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Loki wrote:"Cat Claw"? Kva er det?
Det er en serie om en kattedame i en New York lignende by. Meget lettkledd er hun også. Det er jo alltids et pluss. :lol:
Loki wrote:Og "Danger Girl" har vel ikkje vore utgitt i Noreg sidan... 2002? 2001?
Nei, du det vet jeg ikke noe om, men spennende serie er det i hvertfall.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Akira wrote:
Loki wrote:Og "Danger Girl" har vel ikkje vore utgitt i Noreg sidan... 2002? 2001?
Nei, du det vet jeg ikke noe om, men spennende serie er det i hvertfall.
Men du sa jo at du les det? Då må du vel ha tilgang på serien?
Akira wrote:
Loki wrote:"Cat Claw"? Kva er det?
Det er en serie om en kattedame i en New York lignende by. Meget lettkledd er hun også. Det er jo alltids et pluss. :lol:
Ah.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Nei, men jeg har den første Danger Girl boka som er på engelsk forøvrig, men utover det så leser jeg ikke mer av den serien. :roll:
Post Reply