Page 3 of 3
Posted: Sun Jun 18, 2006 18:26
by Akira
Wolfbrother wrote:Kaller du meg en idiot

Hehe, men hun sa jo "de idiotene av noen gutter
jeg har i klassen" da.

Posted: Sun Jun 18, 2006 18:31
by Wolfbrother
Joa, du har et poeng, men da hinter hun til at de jentene i klassen min synes det, med å si "De har vel en grunn til å være hissige da?"
Posted: Sun Jun 18, 2006 21:01
by Lieungh
Det kommer jo helt an på guttene. Noen fortjener å bli glefsa grundig til, mens andre bare er snille og søte. Så noen ganger har man god grunn til å vær hissig. Selv om det blir litt vel mye av det i bøkene.
Posted: Sun Jun 18, 2006 21:50
by Shallis
Enig med Lieungh.
Men hva skjer med at alle legger så mye i det jeg sier da? Dere minner meg om læreren min! Og han er helt gæærn! Og det var det ikke noe skjult budskap i ihvertfall! Både Wolfie og Sauegjeteren.
Takk Akira ihvertfall

Posted: Sun Jun 18, 2006 21:55
by Wolfbrother
Er ikke helt sikker på om du er veldig useriøs, men det var både jeg nå, og han da. Noe som Akira helt sikker på var veldig klar over

Posted: Sun Jun 18, 2006 22:05
by Shallis
Da er vi vel fire da, eller noe

Posted: Mon Jun 19, 2006 9:54
by Akira
Hehe, ja.
Posted: Mon Jun 19, 2006 13:07
by Shallis