Page 3 of 3

Posted: Sun Jun 18, 2006 18:26
by Akira
Wolfbrother wrote:Kaller du meg en idiot :o
Hehe, men hun sa jo "de idiotene av noen gutter jeg har i klassen" da. :wink:

Posted: Sun Jun 18, 2006 18:31
by Wolfbrother
Joa, du har et poeng, men da hinter hun til at de jentene i klassen min synes det, med å si "De har vel en grunn til å være hissige da?"

Posted: Sun Jun 18, 2006 21:01
by Lieungh
Det kommer jo helt an på guttene. Noen fortjener å bli glefsa grundig til, mens andre bare er snille og søte. Så noen ganger har man god grunn til å vær hissig. Selv om det blir litt vel mye av det i bøkene.

Posted: Sun Jun 18, 2006 21:50
by Shallis
Enig med Lieungh.

Men hva skjer med at alle legger så mye i det jeg sier da? Dere minner meg om læreren min! Og han er helt gæærn! Og det var det ikke noe skjult budskap i ihvertfall! Både Wolfie og Sauegjeteren.

Takk Akira ihvertfall :)

Posted: Sun Jun 18, 2006 21:55
by Wolfbrother
Er ikke helt sikker på om du er veldig useriøs, men det var både jeg nå, og han da. Noe som Akira helt sikker på var veldig klar over :)

Posted: Sun Jun 18, 2006 22:05
by Shallis
Da er vi vel fire da, eller noe :)

Posted: Mon Jun 19, 2006 9:54
by Akira
Hehe, ja.

Posted: Mon Jun 19, 2006 13:07
by Shallis
:wink: