Orlando Bloom er ikke verdens beste skuespiller, men jeg har aldri hatt noe i mot han. Syntes han var helt fantastisk i Lotr (og det var hans første store film
Gleder meg til å se Mr and Mrs Smith
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Eneste grunnen til at jeg besøker fantasynorge; er for å reklamere for denne siden (via sitatet mittterje wrote:Hmmm.
Får håpe at entusiasmen deres for tidshjulet.net vil vare litt lengre.
Et eksempel på et forum som plages med at det virker som om de som driver det ikke er så veldig engasjerte lenger, er fantasynorge.net. Der er det stort sett bare meg og et par andre som er aktive, mens de som skal mod'e sida og sånt, virker som om de bare leste RH og HP, så filmene, og bestemte seg for å starte et forum.
Needless to say (og jeg har vel allerede sagt det), er ikke det blant verdens mest livate forumer for tida...
Jeg har rotet rundt på theoryland forum og forsøkt meg på å diskutere, skal sannelig ha temmelig god kontroll for ikke å bli plukket helt fra hverandre derCeres wrote: De engelske sidene har jo også bare en gjeng med virkelig faste postere slik som oss - en ca 20 stk. Forskjellen på f.eks theoryland og tidshjulet.net er at på theryland har man tusen andre medlemmer - slik som meg - som stort sett bare leser og holder seg oppdaterte, og de tyve medlemmene som står for 80% av postene er utrolig kunnskapsrike.
De engelske sidene er utrolige gode, men for all del: All ære til Tidshjulet.net. Synes dere har gjort en god jobb, admins!

Stryk War Of The Worlds, og så er lista kliss lik lista mi over det jeg skal prioritere i sommer.Akira wrote:Jeg skal se Kung Fu Hustle, The War Of The Worlds og The Hitchhiker's Guide to the Galaxy i sommer. Gleder meg vilt.
Ja, folk er sykt kunnskapsrike. Nesten så man kan kalle dem "WoT-autister"...Vimes wrote:Jeg har rotet rundt på theoryland forum og forsøkt meg på å diskutere, skal sannelig ha temmelig god kontroll for ikke å bli plukket helt fra hverandre der
Den var ein av dei eg gløymte i stad. War of the Worlds, altså. Skal sjå den, nemleg.terje wrote:Stryk War Of The Worlds, og så er lista kliss lik lista mi over det jeg skal prioritere i sommer.Akira wrote:Jeg skal se Kung Fu Hustle, The War Of The Worlds og The Hitchhiker's Guide to the Galaxy i sommer. Gleder meg vilt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Enten så ble det laget en film på 1950-tallet basert på en bok fra før det, eller så ble det laget en bok på 50-tallet. Tror det siste, men er jammen ikke sikker.terje wrote:Høres kjent ut. Nyinnspilling av gammel "klassiker" eller noe sånt?

Teori og teori fru Blom...jaja, den ligger nå ute på nett, ikke akkurat noe man skryter på seg men man prøver da å legge noe igjen de til entusiaster som kommer senereCeres wrote:Hva omhandlet teorien din?
Du er ikke alene om å ha grunnstøtt...
Hvorfor ønsker ikke du å se War of the worlds? Den ser jo hissig rå ut.terje wrote:Stryk War Of The Worlds, og så er lista kliss lik lista mi over det jeg skal prioritere i sommer.Akira wrote:Jeg skal se Kung Fu Hustle, The War Of The Worlds og The Hitchhiker's Guide to the Galaxy i sommer. Gleder meg vilt.
Synes ikke det var så ille! Du trenger ikke si at du ble slaktet. De to - Frenzy og Tamyrlin (eller hva de nå heter), samt Callandor - har latt folk gjennomgå langt hardere enn dette!Vimes wrote:Teori og teori fru Blom...jaja, den ligger nå ute på nett, ikke akkurat noe man skryter på seg men man prøver da å legge noe igjen de til entusiaster som kommer senereCeres wrote:Hva omhandlet teorien din?
Du er ikke alene om å ha grunnstøtt...![]()
Link:
http://www.theoryland.com/theories.php? ... &theo=1501
Det var i alle fall morsomt at noen hadde tatt seg tid til å kommentere den om ikke annet.
Tror du hadde litt høye forventninger til filmen; når du gir den 6/10 og blir skuffet... Jeg gir den 7/10, men den var helt klart best fram til alle actionscenene begynte. Og jeg anbefaler dere å se filmen, den er ganske kul. Angelina Jolie trekker selvsagt ikke ned hellerEivind wrote:Så Mr. & Mrs. Smith på søndag, må si jeg ble skuffet. Filmen var grei den, men actionsekvensene ble litt for lange. Man kunne fint kuttet litt, og gjerne hatt et litt mer realistisk preg over hele filmen. Har gitt den 6/10 på imdb nå. Anbefales ikke, hvis man ikke vil se Angelina Jolie da