Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Skal Moiraine fargelegges?

Ja
30
68%
Nei
14
32%

Total votes: 44

Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

omtrent det samme som meg... det bilde over rabla jeg bare fort ned... trykk på det for at det skal bli ''større'' på ''magisk'' vis
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Takk for å få vite hva det stod, ga bilde et "kunnsnerisk" preg. Og en dypere mening (vis man bruker fantasien...)
Som vann til tørst strupe
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

:shock: jeg har blitt kalt kunstner. første gangen noe noenting jeg tegner er serlig kunstnerisk (utenom mor og far og sånn synes.:roll: )
Last edited by Pedron Naill on Thu Aug 23, 2007 16:48, edited 1 time in total.
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

:shock: jeg har aldri blitt kalt kunstner
Alle er kunstneriske! :P
Er du flink til å tegne for hånd? Kan du legge inn en tegning, vil gjerne se en tegning som faktisk ikke har blitt laget av en jente. 8)
Du så tegningen min Pedro? Den er anderledes i virkeligheten da.. :P
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

jeg er ikke flink til å tegne for hånd.. er heller litt for dårlig. så du kommer nokk aldri til å se en tegning tegnet for hånd av meg, Beklager på det sterkeste :wink:
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Nå er du slem :cry:
jeg har blitt kalt kunstner
Jagu meg, Hvordan sjedde det :?

Men bedre enn enkelte andre ting helt klart.
http://bilder.vgb.no/2244/img_43a6d1b96721d.jpg
Dette her foreksepel
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

Sisnera wrote:
jeg har blitt kalt kunstner
Jagu meg, Hvordan sjedde det :?
du sa det var kunstnerisk altså siden jeg laget det er jeg en kunstner... men jeg vil ikke gi inn for presset om en tegnet tegning(for hånd)
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Chiad hjelp meg med litt gruppe press her :wink:

Vil se flere tegninger!!!
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

vell det hjelper jaffal ikke å mase i helga, skal på hytta :wink:

snakkes på søndag :D
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Ok, men du skal ha laget en tegning til du kommer tilbake her! Alle dere andre også! :evil: Vil se tegninger!
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

jeg må rappe scaneren bare... mmm hvorfor er pappa så mye hjemme? og mamma for den saks skyld

Edith:

Nå har jeg fått skriveren og nok en gang legger jeg bilder, hele sommer koleksjonen :wink:

Image
min eneste akvrael denne sommeren

Image
Et lite selvportret, vurdere å bruke det som Avatar, hva mener dere?

Image

Opprinelig skulle dette bli Mat, men tror slutt resultatet lignet mer på Rand, eller?

Image

et par nesten vellykete resultater. Bortsett fra det enne i høyre hjørne, et uvelykket ekspriment på å tegne alv.

Image
Min lenge forsømte rollespill figur, eller hvordan jeg ser for meg henne.
(litt lang hals kanskje, men ellers stemmer det.)

Image
Et lite forsøk på å tegne Elayne.

Så da håper jeg noen kan fortelle meg hvor feilene mine ligger sånn at jeg kan rette dem opp.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

Sisnera wrote:Så da håper jeg noen kan fortelle meg hvor feilene mine ligger sånn at jeg kan rette dem opp.
vell mange steder der det ikke er tegnet ble det veldig lyst, dermed og vanskelig å se, men jeg kan/vil ikke kritisere for jeg har ikke noe grunnlag for det, siden jeg ikke tegner selv. (BASTA, slutt å maaaaaaaaas :P )
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

*presse, presse* Legg ut en tegning da! PLIIIISSSSSS! *presse, Presse*
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

neeeh, gidder ikke :twisted:
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Jo, nå får du jagu si B.

grunnen til at det ble veldig lyst er fordi scaneren lyser opp der. Ellers er det arket du ser.
Post Reply