Ceres wrote:Var det ikke slik, terje, at du skulle være i internett-fri sone i sommer?
I så fall må jg si meg meget støttende til forslaget ditt om nae'blis tittel!
Ja. Jeg hadde egentlig tenkt å vaske hybel i morra, men siden det ser ut som om at det er på formiddagen det er aktivitet her, må jeg vel sitte her i stedet for, sånn at jeg kan øke forspranget mitt litt...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres wrote:Var det ikke slik, terje, at du skulle være i internett-fri sone i sommer?
I så fall må jg si meg meget støttende til forslaget ditt om nae'blis tittel!
Ja. Jeg hadde egentlig tenkt å vaske hybel i morra, men siden det ser ut som om at det er på formiddagen det er aktivitet her, må jeg vel sitte her i stedet for, sånn at jeg kan øke forspranget mitt litt...
Du skal bare være glad til du at jeg ikke leser til eksamen oftere... Da hadde du vært ille ute! (Har nok ganske mye å si for poste-frekvensen min... Mangel på bedre sosiale gjøremål...)
SAU wrote:Vil nå si at slikt som dette er ganske sosialt.
Det vil jeg også. Har klart meg temmelig godt uten annen sosial kontakt i nærmere ett år nå, og jeg mener at jeg fortsatt er et noenlunde oppegående menneske.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Mennesker er sosiale vesen, og vi trenger alle venner av kjøtt og blod. Venner å gå på konserter med, se filmer med, le med, sitte i kantina med.... etc etc...
Men noen av oss trenger også å være usosiale. Jeg liker for eksempel godt å bare være alene, høre på musikk, surfe rundt på nettet, lese ei bok etc.
SAU wrote:Vil nå si at slikt som dette er ganske sosialt.
Det vil jeg også. Har klart meg temmelig godt uten annen sosial kontakt i nærmere ett år nå, og jeg mener at jeg fortsatt er et noenlunde oppegående menneske.