Bare så litt gjennom siden litt fort her, så mulig jeg har gått glipp av noe.
Men er det sånn at Universal Pictures har kjøpt opp filmrettighetene på WoT, og at det blir film alikevel?
Mens Red Eagle Entertainment nå har spillrettigheter?
leste på Gamer-linken under at de planlegger å lage spill for alle konsoller, og at de i tillegg har lyst til å lage et MMO-spill?
Er jeg veldig uoppdatert og tar helt feil nå?
http://www.dragonmount.com/News/?p=362
http://www.gamer.no/artikler/wheel_of_t ... pill/57971
Mvh Callern!
Universal Pictures - Film / Red Eagle - Spill
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

- Posts: 1077
- Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
- Location: Rett ved Akerselva
Sjekk på topicen "Film av Tidshjulet"? http://tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=471
Der står det en del, og sjekk dragonmount.coms nyere nyheter hvor det står en lengre artikkel med svar fra en av lederne av Red Eagle Enternainment ang. film, spill og tegneserier
Der står det en del, og sjekk dragonmount.coms nyere nyheter hvor det står en lengre artikkel med svar fra en av lederne av Red Eagle Enternainment ang. film, spill og tegneserier
Manbearpig
