Noen som vet om Sagaen om Belgarion skal trykkes opp på nytt?
Mangler bok nr 3 "Magikerens spill" heh utrolig kjedelig at det er den
eneste boken som er utsolf fra forlaget.
mvh
roald
David Eddings
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Re: David Eddings
Så vidt jeg vet, er det ingen planer om å trykke opp et nytt opplag av Sagaen om Belgarion. Inntil for noen måneder siden hadde jeg selv en del eksemplarer til overs av de fleste bøkene i serien, men nå er dessverre alle borte. Det hender imidlertid at jeg ser noen av bøkene i enkelte butikker, så hold utkikk -- kanskje du har hellet med deg. Ellers kan du jo prøve antikvariater eller kanskje nettauksjon: gibud.no eller qxl.no. Med litt innsats og tålmodighet er boka neppe så vanskelig å få tak i.Roald wrote:Noen som vet om Sagaen om Belgarion skal trykkes opp på nytt?
Mangler bok nr 3 "Magikerens spill" heh utrolig kjedelig at det er den
eneste boken som er utsolf fra forlaget.
mvh
roald
Morten,
oversetteren
Forøvrig ei veldig god bok... Ctuchick er beste antagonisten Eddings har, etter mi meining.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Hehe, utruleg fascinerande er vel å ta i, basically er han vel berre ein sjølvhøgtideleg og slem versjon av Belgarath pluss ein god porsjon ekstra perversjonar.
Men eg liker'n. Torak, Zedar, Urvon og gjengen klarte aldri å leve opp til hans eksempel 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Det som er fascinerende med ham er at på en måte så er han ikke så veeldig ond. Vet ikke helt om det er rett måte å si det på, med tanke på at han jo faktisk er veldig glad i Torak, men ja. Hm.
Sant som du sier at han og Belgarath egentlig er veldig like, bortsett fra hele ondskapsgreie og sånt...
Bare slett dette innlegget noen, det ble veldig tullete.
Sant som du sier at han og Belgarath egentlig er veldig like, bortsett fra hele ondskapsgreie og sånt...
Bare slett dette innlegget noen, det ble veldig tullete.
-
Rhodry Nossredna
- Trollok

Vel, om du ikkje har lese "The Mallorean" har du fem bøker fortsettelse å sjå fram til.
Dessutan er det prequelene "Polgara the Sorceress" og "Belgarath the Sorcerer" som sjølv om 95% av sidene i bøkene omhandlar ting som skjer før Sagaen om Belgarion teknisk sett foregår etter "The Mallorean" fordi det er tilbakeblikk og historiar som blir fortalt i ein setting som er post-Mallorean-hendingane.