Samme greia som eg har med Star Wars, antakeleg - eg kan utan problemer innrømme at dei fleste av filmene er rimeleg middelmådige, til tider til og med dårlege - men eg har eit uforbehaldent fanforhald til dei likevel, som gjer at eg elskar dei uansett kor crappy det objektivt sett måtte vere!terje wrote: Nei, WoT ligger nok dessverre et lite stykke bak disse, rent kvalitetsmessig. Men det er jo ingen andre fantasyserier jeg elsker mer enn WoT, da.
Hvorvidt dette er et sunnhetstegn eller ikke, skal jeg ikke forsøke å bedømme selv...
Star Wars
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Star Wars
Splittet ut fra A Game of Thrones tråden

Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Vel, det er jo ditt problem. Det blir heilt ravende idiotisk å gjere det, det blir som å sei at "siste kapittel i Lord of the Rings gjelds ikkje, for Gandalf blei i Middle Earth FOR ALLTID SÅ!", men det for så vere.Gurthang wrote:Samme her, men det er fordi jeg ikke regner Jar Jar som en del av Star Wars.
Å ikkje like Jar Jar er heilt greit, å la vere å ansjå han som ein del av sagaen er berre barnsleg og arrogant. (Personleg har eg ingenting i mot karakteren - han tek litt vel mykje screen time som med fordel kunne vore brukt på å gi Qui-Gon og Obi-Wan, og kanskje Darth Maul, meir karakterdjupn, men utover det har eg ingen problemer med han. Liker han ikkje i det heile tatt, men det er då mange ting i sagaen eg heller ville hatt bort. Det urimeleg usannsynlege slaget der to-tre dusin primitive bamsar vinn mot "an entire legion of my best troops" som som Palpatine seier, i ROTJ til dømes. Har ingenting i mot ewokene heller, men det burde ha vore tjue gonger så mange av dei for at det slaget skal vere plausibelt.)
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ditto...Loki wrote:Samme greia som eg har med Star Wars, antakeleg - eg kan utan problemer innrømme at dei fleste av filmene er rimeleg middelmådige, til tider til og med dårlege - men eg har eit uforbehaldent fanforhald til dei likevel, som gjer at eg elskar dei uansett kor crappy det objektivt sett måtte vere!terje wrote: Nei, WoT ligger nok dessverre et lite stykke bak disse, rent kvalitetsmessig. Men det er jo ingen andre fantasyserier jeg elsker mer enn WoT, da.
Hvorvidt dette er et sunnhetstegn eller ikke, skal jeg ikke forsøke å bedømme selv...
Når det gjelder Jar Jar og Ewokene, kan jeg ikke si at jeg noensinne har hatt noe spesielt imot noen av dem. Jar Jar legger jeg egentlig ikke merke til, og Ewoksekvensen i ROTJ var faktisk favorittscena mi da jeg var yngre...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Har ingenting i mot verken ewokene, gungangene, eller sjølve slagscenen, det eg har i mot er logikken i at soldatar Keisaren omtalar som "an entire legion of my best troops" blir overvelda av ein relativt liten gjeng primitive teddybjørnar. Det er ulogisk og urealistisk i den grad at det trekker frå filmopplevinga for meg, eg blir sittende og irritere meg over det.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Haha, og det sier han som "klager" over at jeg ikke klarer å overse Goodkinds preking! 
Uansett, du har jo et poeng. Men var det så mange av de soldatene, da? Romernes legioner var jo på 6000 mann, og det eneste jeg kan huske er et par chickenwalkers, samt maks hundre Stormtroopers. Og Ewokene hadde jo Han, Leia, et titalls Rebels, og sist, men langt fra minst, R2.
Men det er noe som skurrer med logikken, det har du rett i.
Uansett, du har jo et poeng. Men var det så mange av de soldatene, da? Romernes legioner var jo på 6000 mann, og det eneste jeg kan huske er et par chickenwalkers, samt maks hundre Stormtroopers. Og Ewokene hadde jo Han, Leia, et titalls Rebels, og sist, men langt fra minst, R2.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Dette er minst 2. gang dere går off-topic i agot tråden min 
Forøvrig vil jeg si at Star Wars historien er veldig fascinerende, men gjennomførelsen er desverre heller dårlig. Ihvertfall på de nye filmene. Dårlig skuespill og dialoger, jeg ble ikke følelesmessig rivd med når Anakin gikk over til the dark side. Det var veldig skuffende.
Forøvrig vil jeg si at Star Wars historien er veldig fascinerende, men gjennomførelsen er desverre heller dårlig. Ihvertfall på de nye filmene. Dårlig skuespill og dialoger, jeg ble ikke følelesmessig rivd med når Anakin gikk over til the dark side. Det var veldig skuffende.
Det affekterar ikkje kontinuitet og indre logikk... eg klagar over at du ikkje klarar å oversjå ytre faktorar når du les historia, dette er ein indre faktor.terje wrote:Haha, og det sier han som "klager" over at jeg ikke klarer å overse Goodkinds preking!![]()
Jepp. Det er for få troopere der, og altfor få ewoks. Håpar dei legg til tusen bamser til med CGI eller noko i neste utgivelse av filmane.Uansett, du har jo et poeng. Men var det så mange av de soldatene, da? Romernes legioner var jo på 6000 mann, og det eneste jeg kan huske er et par chickenwalkers, samt maks hundre Stormtroopers. Og Ewokene hadde jo Han, Leia, et titalls Rebels, og sist, men langt fra minst, R2.![]()
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Så prekinga Goodkind legger i munnen på Richard er en ytre faktor, mens for få Ewoker (i følge degLoki wrote:Det affekterar ikkje kontinuitet og indre logikk... eg klagar over at du ikkje klarar å oversjå ytre faktorar når du les historia, dette er ein indre faktor.terje wrote:Haha, og det sier han som "klager" over at jeg ikke klarer å overse Goodkinds preking!![]()
Det kunne vært stilig ja!Loki wrote:Jepp. Det er for få troopere der, og altfor få ewoks. Håpar dei legg til tusen bamser til med CGI eller noko i neste utgivelse av filmane.terje wrote: Uansett, du har jo et poeng. Men var det så mange av de soldatene, da? Romernes legioner var jo på 6000 mann, og det eneste jeg kan huske er et par chickenwalkers, samt maks hundre Stormtroopers. Og Ewokene hadde jo Han, Leia, et titalls Rebels, og sist, men langt fra minst, R2.![]()
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Nei, du misforstår. RICHARDs preiking er ein indre faktor. Kva Goodkind måtte ville få fram gjennom Richard, derimot, er ein ytre faktor.terje wrote:Så prekinga Goodkind legger i munnen på Richard er en ytre faktor, mens for få Ewoker (i følge degLoki wrote:Det affekterar ikkje kontinuitet og indre logikk... eg klagar over at du ikkje klarar å oversjå ytre faktorar når du les historia, dette er ein indre faktor.terje wrote:Haha, og det sier han som "klager" over at jeg ikke klarer å overse Goodkinds preking!![]()
) er en indre faktor? Hmmm...
![]()
Og at Richards politiske syn avviker frå mine er ikkje noko problem for meg når eg les boka, det er berre eit aspekt ved hans karakter. Det er så klart ein indre faktor, men ein indre faktor eg ikkje har problemer med. At Goodkinds politiske syn avviker frå mine er meg revnende likegyldig, ettersom det er ein ytre faktor.
Og for få ewoker er ikkje ein indre faktor, eit lite plausibelt hendingsforløp er. For få ewoker er mine out-of-universe-måte å sei kva ved scenen som trekk vekk frå truverdigheita.
Bah, eg må berre bli flinkare til å skrive klarare postar (les: lengreterje wrote:Hehe, jeg tror disse diskusjonene våre hadde vært mye kortere hvis jeg ikke hadde misforstått deg så ofte...