Caemlyn

Still dine spørsmål fra bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Caemlyn

Post by Ceres »

Hvilken hær er det egentlig som har lagt seg til utenfor Caemlyn, og hvilken rolle har den egentlig?
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Var ikke det den hæren som var bygget opp av adelige folk i Caemlyn som selv ønsker å ta makten i Andor? Mens Elayne er inni Caemlyn og prøver å sanke nok støtte for å utnevne seg selv til dronning. Husker ikke helt, men var vel noe i den dur tipper jeg.
Guest

Post by Guest »

Joda, det stemmer det.
Men end el av de husene som er imot Elayne var jo opptatt med å hindre Egwene. Samtidig har jo Aiel-folketr slått seg til utenfor byen.
Lukter det krig eller?
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Er d Shaidoene eller ''Rand-aielene'' som har slått seg ned utenfor Caemlyn?? Tror d er aielene til Rand som er der, eller??
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Den hæren som har beleira Caemlyn, er som det har vorte sagt, ein hær av adelige i Andor som meiner at Elayne ikkje skal verte dronning. Den er av ein eller annan grunn (som me ikkje veit) leia av Arymilla Marne, som til vanleg ikkje ville ha hatt sjanse til å få krona.

I tillegg til dette, finn me ein del aielar, leia av Bael, som var med å ta byen då Rahvin vart drepen. Ikkje berre dei som var med på det angrepet, fleire har komen til seinare, blant anna ein god del Vise, leia av Monaelle (eller var det Melaine?).

Aielane er "alliert" med Rand, på same måte som dei rundt 7000 (?) soldatane frå Saldaea, leia av Davram Bashere, som og har slått leir ikkje langt frå byen. I nærleiken finn me og ein god del Dragesvorne (slike med blå jakker og armbrøstar, som ein kan hugse frå PoD). Den siste gruppa me finn i nærleiken, er Det Svarte Tårnet.

Krig? Kanskje, men truleg ikkje anna enn to borgarkrigar. Ein mellom Elayne og Arymilla, og ein i Det Svarte Tårnet. Elayne vil ikkje ha hjelp av dei som følgjer Rand (aielar, saldaeanarar og dragesvorne), og Bashere veit dette. Difor vil dei mest sannsynleg halde seg nøytrale.
Lews Therin Telamon
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Lews Therin Telamon »

Holder ikke den Borderlander hæren til i nærheten av Caemlyn også? Den som ledes av alle grenselandenes overhoder?
- In the Light - LTT
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Den hadde leir i Braem-skogen, eit stykke nord for Caemlyn. Dei gjekk med på å flytte seg sørover, og passere langt frå Caemlyn på vegen til Murandy.
Lews Therin Telamon
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Lews Therin Telamon »

Du kan mye du Incanus, jeg husker ikke halvparten av det jeg har lest jeg. Takk for det!
- In the Light - LTT
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Det er berre fordi eg har lest alle bøkene altfor mange gonger... Er berre The World of Robert Jordan's The Wheel of Time eg har lest ein gong. CoT har gått med 3 eller 4 gonger, og EotW og tGH sikkert 7-8 gonger....

Eg har eit problem, eg veit det.

Edit: Har lest New Spring 2 gonger....
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

du har såvist ikke et problem.. hehe.. har lest bøkene nesten like mange ganger selv, og derfor, om det er en trøst, så har jeg da et like stort problem som deg =) (lese WoT mange ganger, et problem? ikke tull!!!=P) hehe.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Vet ikke om du har et større problem enn meg eller ikke - litt vanskelig å avgjøre. Selv liker jeg nemlig ikke å lese ting mere enn en - maks to ganger. For pensum ting er jo det kjekt - men noen skjønnlitterære bøker er jo nesten for bra til bare å leses en gang. Men men..
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Var ikkje meint som ein heilt seriøs uttalelse då...

For den saks skuld, so kan eg lese nesten alt fleire gonger, ettersom det skal litt til før eg vert lei.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Så komplekse ting som WoT er det jo også godt gjort å få med seg første gang...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Det har du heilt rett i terje...
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Joa... men...

Det er rett og slett ikke meg. Leser ting en gang, og så har jeg lest det og gidder ikke lese det på nytt igjen. Har selvfølgelig lest noe to ganger, men generelt så ... :)
Post Reply