Noen spørsmål om film, spill og ranking

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Two Socks
Trollok
Trollok
Posts: 17
Joined: Sat Sep 16, 2006 22:07
Location: The wanderer

Noen spørsmål om film, spill og ranking

Post by Two Socks »

hei. jeg er da ny her og jeg må tilstå at jeg ikke skjønner så mye her.
jeg elsker da disse bøkene og har lest gjennom alle som er kommet ut på norsk flere ganger. men nå har jeg lest litt innpå her og ser det at det finnes spill til disse bøkene?
det kommer en film tydeligvis. og en hel haug med masse annen ny informasjon som jeg ikke har fått med meg. jeg sitter og håper at noen kan gi meg litt informasjon angående hvordan denne siden fungerer. det er en form for rank mulighet her? har jeg forstått det riktig?
hvordan fungerer dette?

håper på positiv respons.

mvh grønn bak øra::D
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Om spelet veit eg ikkje anna enn at det finst:
http://www.amazon.com/Atari-04-17318-Wh ... B00001XDKL

Angåande filmen:
http://tidshjulet.net/nyheter/48/ny-info-om-wot-filmen

Har vel vorte diskutert litt rundt det i Generelt-forumet, so om du søker/ser gjennom dei fyrste par sidene finn du sikkert ein tråd eller to.

Når det gjeld korleis forumet fungerer med rangar o.l., les denne tråden:
http://tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=528
Two Socks
Trollok
Trollok
Posts: 17
Joined: Sat Sep 16, 2006 22:07
Location: The wanderer

Post by Two Socks »

takker :D
Locked