Sorry Folkens!
Jeg er GP fan, kanskje d har noe med at jeg er noen

år eldre!!
Da jeg var på deres alder var GP stort sett det nermeste vi kom popmusikk på statskanalen(andre kanaler fantes ikke). Da va GP stort.
Vel liker jeg litt mer heavy musikk, men synes absolutt det begynner å hjelpe nå, og jeg tåler å høre noe annet når det er så flott pakka inn.
Av de 24 innslagen var det 7-8 jeg kunne tenke meg å ha på "joggelista" ( hvertfall for en liten stund)+ Island som desverre røyk ut tidligere.
Så MYnaeve.... kun 8 ga jeg 0 poeng, blant de Dame Edna, men tror en del stemte på den på kødd.
Resten var midt i haugen, men tåler å høre de en gang i dette showet.
Serbias innslag var utrolig sterkt da, hvis du ikke ble grepet av den måtte du være meget negativt innstilt. Vel likna ho på Alijandro Fuentes, men ho kunne synge, og opptredenen var genialt lagt opp.
Forfilmen til Lordi var utrolig kul da. Genial.
Pauseinnslaget Apocalyptica var også bra. Jeg så dem på Wacken tror det var i 2004. Likte det da og kjøpte med meg ei CD. Må innrømme at den har jeg ikke spilt moe særlig. Mener å huske den er kun cello uten trommer og orkester, og det blir litt tamt.
Dårlige stemmer!
Erlig talt Doveniya, det var mange vokalister av topp klasse.
Foruten "Ali", bluesdama fra Ungaren, Operadivaen (var det slovenia?), Moldova (min favoritt), den Bjørk inspirerte, Bulgaria, og sikkert flere, og resten med unntak av Hviterussland, gjore sikkert en hederlig innsats.
Så jeg er godt fornøyd med TV lørdagen... så det så