Festivaler

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply

Skal du på Parken 07?

Poll ended at Sun Aug 26, 2007 20:53

Ja, og jeg er overlykkelig for det
0
No votes
Er frivillig så jeg skal jobbe ræva av meg
1
10%
Nei, jeg liker ikke sånne småby-initiativer
1
10%
Trykker bare fordi det er en sånn fin knapp, jeg
8
80%

Total votes: 10

davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Festivaler

Post by davram bashere »

Kunne ikke finne noen festivaltråd så jeg lager en her.

Er det noen her som har tenkt seg på Parken07? De solgte de siste billettene i går, men håper noen av dere kjøpte før det.www.parkenfestivalen.no
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Det var vel ikke den feteste headlininga jeg har set i mitt liv, men det er ihvertfall bedre enn den lokale festivalen her, Kraftfestivalen, som bare fikk tak i Morten Abel, Sven Betil Taube og To Rustne Herrer. Chris Cornell hadde dog vært gøy å ha fått sett
Manbearpig
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Når man bare slipper inn 12000 personer på to dager, er ikke budsjettet det helt store, men de klarer å få tak i en god del gode band. Med et budsjett rimelig langt under Hove, Quart og Øya så får man aldri de største bandene. Men Tungtvann har sin siste konsert der og med timbuktu blir fredagen knall. Og med CC Cowboys, the Ark og Chris Cornell er lørdagen rimelig heftig den også.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Lothar
Asha’man
Asha’man

Post by Lothar »

Sommerfestivalen i Selbu\på Årsøya...<3
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Har ikke hørt om den. Har det spilt noen kjente band der?
Lothar
Asha’man
Asha’man

Post by Lothar »

Ja... Noe som minner meg på at jeg ikke fikk med meg Hellbillies i år :cry:
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Dakar :|. Ikke noe Hellbillies. Det var jo synd. Er det noen internasjonale band der? Og kan du nevne noen av de nasjonale?
Lothar
Asha’man
Asha’man

Post by Lothar »

www.sommerfestivalen.no

EDIT
Ja, det var synd.
Post Reply