hva skjer med den svarte ajha
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
hva skjer med den svarte ajha
hva vil egentlig skje med den svarte ajha 
Hvis du tar deg tid og leser innlegget forran deg så står det at vi ikke vet helt hva som skjer med den svarte Ajah, for den siste boka er jo ikke skrevet ferdig.
I tillegg er ikke Den svarte Ajah noe som er lett å påvise, eller noe lettere å bli kvitt, så man kan ikke bare rope Svart Ajah, og så er alle borte... Så uansett hva som skjer så vil det nok ta tid. Som vår alles kjære Torbjørn sa: RaFO!
I tillegg er ikke Den svarte Ajah noe som er lett å påvise, eller noe lettere å bli kvitt, så man kan ikke bare rope Svart Ajah, og så er alle borte... Så uansett hva som skjer så vil det nok ta tid. Som vår alles kjære Torbjørn sa: RaFO!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Heile Den Svarte Ajah er jau oppbyggd som dei moderne terrornettverka, av celler, der ein person ikkje kjenner fleire enn 3 personar innan nettverket. Derfor tek det utruleg lang tid å finne alle som er innvolvera, sidan ein må rekke opp i ei og ei celle for å koma seg viare i etterforskinga.
Men for å finne ut kva som skjer viare med Den Svarte Ajah så må du berre RaFO.
Men for å finne ut kva som skjer viare med Den Svarte Ajah så må du berre RaFO.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Var ikke det jeg mente... Jeg skjønner ikke hvorfor han gidder å bruke tid på å spørre om noe så vesentlig, når han kan løpe å kjøpe boka... Alle har tid hvis de vil. Og så si at han må vente på siste bok når han bare er på bok nummer 6... Som om han bare skal hoppe fra 6 til 11?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produk ... 562&rom=MP
Tar deg 5min, og boka vert lagt i postkassa nokre dagar seinare.
Tar deg 5min, og boka vert lagt i postkassa nokre dagar seinare.