Minst likte karakter?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Daughter of the Nine Moon
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 35
Joined: Fri Nov 25, 2005 17:22
Location: Eid

Post by Daughter of the Nine Moon »

Fordi Gawyn i tillegg legger bånd på følelsene sine da han aldri ville røre en jente Galad har kastet sitt hjerte etter. :D
Du finner idioter over alt. På hele kloden.
Jeg sier ofte til meg selv: Malin, du er ikke alene.

Hva med ekornverdet?
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

for en ulldott... :lol:

tviler på at den ene situasjonen er noe bedre eller verre enn den andre.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Jeg liker ikke the Whitecloaks, de er jævla irriterende, men Elaida er verre, hun er jo en f******* usurper av Amyrlin Seat. Hver gang jeg leser om henne så forbanner jeg det hersens kvinnfolket. Generelt sett er darkfriends en rimelig stor torn i øyet. Også var det Logain og han andre som leder Asha'man for Rand. Pokkers intrigemakere. Hvorfor kan ikke Rand bare ta styringen selv og knuse alle motstandere og fiender? Han er jaggu meg mektig nok til den oppgaven. Også var det Seanchan da, hvilken rett har vel de til å komme å drive på som de gjør. Arrgh. Jaja, da har ihvertfall jeg fått gi uttrykk for mine meninger. :P
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Akira wrote:Også var det Logain og han andre som leder Asha'man for Rand. Pokkers intrigemakere.
Mazrim Taim :wink:

nei, er ikke noe glad i ham jeg heller... :x
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Logain er grei nok, men Taim er en tåpe!
Liker ingen av Shaidoene heller!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Lurer på om Jordan mener han har lykkes når de fleste ser ut til å mislike "skurkene" hans. Det er jo gøy dersom han ville ha en svart-hvitt verden (noe jeg har grunn til å tro at han ville - jf. bloggen hans, f.eks.), men hvis han ville skape mer troverdige og tredimensjonale karakterer blir jo problemet umiddelbart større...
Akira wrote:Hvorfor kan ikke Rand bare ta styringen selv og knuse alle motstandere og fiender? Han er jaggu meg mektig nok til den oppgaven.
Han kan da ikke gjøre alt selv! Hørt om arbeidsdeling og delegering noen gang? Det er disse konseptene som gjør at verden fungerer sånn den gjør.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Faile er snill, alle hater Faile... litt omvendt, men også tredimensjonelt :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Terje wrote:
Akira wrote:Hvorfor kan ikke Rand bare ta styringen selv og knuse alle motstandere og fiender? Han er jaggu meg mektig nok til den oppgaven.
Han kan da ikke gjøre alt selv! Hørt om arbeidsdeling og delegering noen gang? Det er disse konseptene som gjør at verden fungerer sånn den gjør.
Ja selvfølgelig har jeg det, men det var mer et uttrykk for oppgitthet.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Ach, tror jeg glemte en tongue-in-cheeck-smiley i den posten der, Akira. Kan ha endra litt "tone" på grunn av det.
Faile wrote:Faile er snill, alle hater Faile... litt omvendt, men også tredimensjonelt :P
Faile er jo en av de bedre - en uavhengig dame som ikke er redd for noe og som oppfører seg så logisk som en kan forvente. Tror de som misliker henne bare gjør det fordi de er misunnelige på henne fordi hun kapra Perrin... :P (Ja, damer er rare vesner, jeg vet det. :P)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Terje wrote:Ach, tror jeg glemte en tongue-in-cheeck-smiley i den posten der, Akira. Kan ha endra litt "tone" på grunn av det.
Ja, men da så, men jeg ble ikke fornærma altså.
Terje wrote:
Faile wrote:Faile er snill, alle hater Faile... litt omvendt, men også tredimensjonelt :P
Faile er jo en av de bedre - en uavhengig dame som ikke er redd for noe og som oppfører seg så logisk som en kan forvente. Tror de som misliker henne bare gjør det fordi de er misunnelige på henne fordi hun kapra Perrin... :P (Ja, damer er rare vesner, jeg vet det. :P)
Jeg må si jeg liker Faile veldig godt ja. Hun er liksom ikke så ekstrem som enkelte andre kvinnelige personligheter i bøkene.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Jeg likte henne veldig godt i første halvdel av serien, helt til - og litt forbi - giftemålet. Men etter det ble alt bare "oh, Perrin, ikke se på den kvinna, ikke gjør ditt, gjør datt, ull dått, etc etc..." Og så var jo shaido-plottet litt for langt. Spesielt når de bare skulle henrette Rolan på den måten! Det var TÅPELIG! TÅPELIG sier jeg dere! TÅPELIG! :oops: (Likte Rolan, i tilfelle noen lurte...)
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Akira wrote:
Terje wrote:
Faile wrote:Faile er snill, alle hater Faile... litt omvendt, men også tredimensjonelt :P
Faile er jo en av de bedre - en uavhengig dame som ikke er redd for noe og som oppfører seg så logisk som en kan forvente. Tror de som misliker henne bare gjør det fordi de er misunnelige på henne fordi hun kapra Perrin... :P (Ja, damer er rare vesner, jeg vet det. :P)
Jeg må si jeg liker Faile veldig godt ja. Hun er liksom ikke så ekstrem som enkelte andre kvinnelige personligheter i bøkene.
først av alt: jeg er sykt sjalu! bare sånn det er... en av to grunner til navnet jeg har *le*

og hun er ekstrem. :P

og det virker som alle, på de engelske sidene jeg har vært på vel og merke, hater henne :?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Eirik
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 69
Joined: Thu Jan 19, 2006 15:26

Post by Eirik »

hater elaida, hun kan sammenlignes med en hvitekappe som kan lede kraften, hun oppfører seg i allefall sånn :x

Grunn 1 til at de ligner:Elaida vil ha bort flesteparten som kan lede kraften, mens hvitekappene vil ha bort alle.
Grunn 2:Ingen av dem støtter Rand.
Last edited by Eirik on Sat Jan 28, 2006 10:18, edited 1 time in total.
Nicke
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 32
Joined: Thu Jan 26, 2006 0:14
Location: Lilleström

Post by Nicke »

Hvordan kan noen mislike faile? Det er jo ikken hennes feil at hu vokste opp der hun gjorde? Jeg har en fölelse av at det er sånn et ekteskap skal väre der hun kommer fra! HVOR? Er det noen som husker?
I`ll be burned if I`ll let some fox-faced goat-brain make a harness out of my hide
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Hun kommer fra Saldaea, og er til og med kongelig, hvis du ikke har fått med deg det. ;) Faren er Davram Bashere så vidt jeg kan huske.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Post Reply