Filmliste – Top 10

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Van Helsing? Det valget må du begrunne... Stiller meg også uforstående til Troja på top-ti lista... Og HP-filmene. Samt alle fem rockyfilmene. Har ikke sett terkel i knipe, så den skal jeg ikke uttale meg om...
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

terkel i kipe er rå humor! :D litt slitsom når du ser den tre ganger på rad uten annet avbrekk en to korte karaoke fremføringer av div sanger fra samme film, men første gangen jeg så den, lå jeg langflat på gulvet av latter :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Van Helsing er jo en sykt underholdende film, om enn veldig cheesy. Stilig tvist i at dama til helten blir drept av ham når han er varulv. Men så overmåte "bra" er den jo ikke. Dog, filmsmak er jo subjektivt...

Harry Potter-filmene er for øvrig høyt oppe på mine lister også. Ingen av dem får mindre enn 8.5/10, hvis my memory serves me riktig.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

syntes ikke ven helsing var noe å skryte av jeg... svært usannsynlig og irriterende greie, men positivt at hun døde, absolutt :P

synes hele den party-saken bare blei bambi på glattisen....(bare ikke fullt så sjarmerende :P )
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Eg likte Van Helsing, eg. Ikkje overraskande på mykje same måte som Terje skildrar i sin forrige post. :lol: Den hadde dog eit par logisk haltende element, men stort sett var den overraskande underhaldande.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Uh, når jeg ser såne filmer kobler jeg helt ut den logiske/kritiske sansen min, og bare ser. Da blir de ulogiske og teite delene bare noe å le av, eller i verste fall ørsmå irritasjoner aller, aller, aller bakerst i hjernen. Og det er til å leve med.

Mye samme forholdet som jeg har til Mumien-filmene, hvis jeg ikke nevnte det over.
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ja, same her. Men eg liker faktisk Van Helsing betre enn Mumien-filmane. Er dei ikkje laga av same folkene, forresten?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

mumien-filmene er svært underholdene de tre første gangene man ser dem.. etter det er de kun irriterende :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Haha, da har jeg en gang igjen. :P

Første gang var på kino, og det var jo ganske gøy. Tror jeg sjelden har flirt like høyt/lenge/bredt som når de minimumiene i pyramidedalen fikk tak i dynamitten og løp over den stokken. Genialt.

Hehehe... :lol:
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Såg ingen av dei på kino, og har sett einaren to gonger og toeren kun ein gong på DVD, så... eg har litt å gå på, med andre ord. :D
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

akkurat den scenen kan man le av også fler enn tre ganger :P men det er grenser for hvor mange ganger det isis sier er morsomt...
Nicke
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nicke »

Piss filmer! men til en viss grad underholdene,
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Nicke wrote:Piss filmer! men til en viss grad underholdene,
Jepp. Men av og til er underholdning det eneste man er ute etter. Du skal være ganske sær for å utelukkende se filmer som Hotel Rwanda, American History X, Schindlers Liste, og sånt noe... :roll:
- Verg., Aen., 3.315.
Nicke
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nicke »

Har ikke sett den förste filmen du nevnte men American history X og schindlers liste er ikke bare underholdene men DRIIIT BRA
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Nicke wrote:Har ikke sett den förste filmen du nevnte men American history X og schindlers liste er ikke bare underholdene men DRIIIT BRA
Det er et faktum jeg ikke bestrider, men du ser da vel ikke bare såne filmer? Det hender seg vel at du har behov for å se en håpløs, men underholdende eventyrfilm eller noe sånt?
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply