Filmliste – Top 10
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Van Helsing er jo en sykt underholdende film, om enn veldig cheesy. Stilig tvist i at dama til helten blir drept av ham når han er varulv. Men så overmåte "bra" er den jo ikke. Dog, filmsmak er jo subjektivt...
Harry Potter-filmene er for øvrig høyt oppe på mine lister også. Ingen av dem får mindre enn 8.5/10, hvis my memory serves me riktig.
Harry Potter-filmene er for øvrig høyt oppe på mine lister også. Ingen av dem får mindre enn 8.5/10, hvis my memory serves me riktig.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Eg likte Van Helsing, eg. Ikkje overraskande på mykje same måte som Terje skildrar i sin forrige post.
Den hadde dog eit par logisk haltende element, men stort sett var den overraskande underhaldande.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Uh, når jeg ser såne filmer kobler jeg helt ut den logiske/kritiske sansen min, og bare ser. Da blir de ulogiske og teite delene bare noe å le av, eller i verste fall ørsmå irritasjoner aller, aller, aller bakerst i hjernen. Og det er til å leve med.
Mye samme forholdet som jeg har til Mumien-filmene, hvis jeg ikke nevnte det over.
Mye samme forholdet som jeg har til Mumien-filmene, hvis jeg ikke nevnte det over.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ja, same her. Men eg liker faktisk Van Helsing betre enn Mumien-filmane. Er dei ikkje laga av same folkene, forresten?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Haha, da har jeg en gang igjen. 
Første gang var på kino, og det var jo ganske gøy. Tror jeg sjelden har flirt like høyt/lenge/bredt som når de minimumiene i pyramidedalen fikk tak i dynamitten og løp over den stokken. Genialt.
Hehehe...
Første gang var på kino, og det var jo ganske gøy. Tror jeg sjelden har flirt like høyt/lenge/bredt som når de minimumiene i pyramidedalen fikk tak i dynamitten og løp over den stokken. Genialt.
Hehehe...
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Såg ingen av dei på kino, og har sett einaren to gonger og toeren kun ein gong på DVD, så... eg har litt å gå på, med andre ord. 
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jepp. Men av og til er underholdning det eneste man er ute etter. Du skal være ganske sær for å utelukkende se filmer som Hotel Rwanda, American History X, Schindlers Liste, og sånt noe...Nicke wrote:Piss filmer! men til en viss grad underholdene,
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det er et faktum jeg ikke bestrider, men du ser da vel ikke bare såne filmer? Det hender seg vel at du har behov for å se en håpløs, men underholdende eventyrfilm eller noe sånt?Nicke wrote:Har ikke sett den förste filmen du nevnte men American history X og schindlers liste er ikke bare underholdene men DRIIIT BRA
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.