Ranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Eg har klart meg temmeleg godt omtrent utan anna sosial kontakt i nærmare eitt liv no, og eg meinar eg fortsatt er eit nokolunde oppegåande individ. Eg råtnar bort fysisk og har fått enorm sosial angst av det, men det er mindre bagatellar ein ikkje treng fokusere på.terje wrote:Det vil jeg også. Har klart meg temmelig godt uten annen sosial kontakt i nærmere ett år nå, og jeg mener at jeg fortsatt er et noenlunde oppegående menneske.SAU wrote:Vil nå si at slikt som dette er ganske sosialt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Klarer og klarer. Jo, er forelesningar, og kinoturar, men det går eg på enten aleine eller saman med ein eller to andre ein gong i månaden eller noko slikt. Og ellers går det av seg sjølv - ser ein del tv, og resten av tida blir slukt av pcen.Ceres wrote:Hvordan klarer dere det, terje og loki? Studier hele tiden? Ingen forelesninger? Ingen fester? Ingen kinoturer? Hadde jeg nok ikke klart...
Kva festar angår så har eg aldri likt dei, for mykje folk, for mykje bråk, for mykje fyll. Skal eg fyrst vere sosial så treffer eg eit par-tre kameratar og går og bowlar, ser ein kinofilm, e.l.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Lite studier, men forelesninger foregår jo hele tida. Det går mye i MSN og forskjellige forumer. Har jo bygd opp ei ganske stor vennegruppe i Øst-Europa, blant annet...Ceres wrote:Hvordan klarer dere det, terje og loki? Studier hele tiden? Ingen forelesninger? Ingen fester? Ingen kinoturer? Hadde jeg nok ikke klart...
Ellers besøker jeg søstra mi og samboeren hennes ganske ofte, og det hender seg jo at vi tar oss en tur ut også.
Festing skjer stort sett bare i ferier - har jo ingen å feste med, siden alle kompisene mine enten er i Bergen (av alle steder...), i forsvaret eller på folkehøgskule.
Men tross alt, jeg synes jeg er sosial nok, jeg.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ligner mer på en ziggurat...SAU wrote:Dette er hva jeg så meget treffende kaller et pyramidesitat.Ceres wrote:Har du ikke tenkt å kjøre opp da?Akira wrote: Wtf? Hva mener du med det?
(Hehe... nå siterer jeg bare fordi det begynner å bli irriterende mange gjenntakelser...)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Hva er egentlig en ziggurat? *Uvitende fjott*terje wrote:Ligner mer på en ziggurat...SAU wrote:Dette er hva jeg så meget treffende kaller et pyramidesitat.Ceres wrote: Har du ikke tenkt å kjøre opp da?
(Hehe... nå siterer jeg bare fordi det begynner å bli irriterende mange gjenntakelser...)
Stanley Moon: I don't know what to believe.
George Spiggott: Not me, believe me!
- Bedazzled
George Spiggott: Not me, believe me!
- Bedazzled