Han tenkte antakeleg "ideal = abstrakt konsept" og "penger = materialistisk konsept", men du har såklart rett, kapitalistar kan vere (og er ofte) naive idealistar dei som alle andre.
Kjetil wrote:Jeg synes dere har et luksusproblem, når dere påstår at dere lever under fattigdomsgrensa, fordi dere såvidt får råd til en ny laptop. Da er du ikke fattig.
Det er ikkje me som set fattigdomsgrensa, så om me er fattige eller ikkje er ikkje noko me påstår, det er noko me enten er per definisjon eller ikkje er... så vidt eg har skjønt det er eg såvidt over pga sommerjobben, men det er ei stund sidan eg sjekka, så eg kan hugse feil.
Men eg klagar ikkje, eg, eg har råd til det eg vil bruke penger på, så eg reknar meg ikkje som fattig same kva staten seier. Stort sett har eg råd, i alle fall, om eg utviser eit rasjonelt måtehald. Pengeforbruket mitt er omtrent som det Terje skisserte, bortsett frå at 3-5000 i semesteret på pensumbøker kanskje er litt optimistisk, vil heller sei 4-6000.
Men ellers har eg pengeforbruk som det Terje tydelegvis har - bytt ut "aviser" med "teikneseriar", rett nok, men utover det. Har minimalt sosialt liv, og kjøper sjeldan filmar og aldri musikk, så med unntak av ein halvsjeldan kinotur er teikneseriar mitt einaste faste forbruk utover livsnødvendigheitar. Og så forsøker eg reise heim til foreldrene mine ein til to gonger i månaden, og det kostar meg 400 spenn kvar gong - tener rett nok litt av det inn igjen på gratis mat i to-tre dagar.
Så det går fint opp, men det er berre fordi eg har eit heller lågt forbruk av penger på fritidsartiklar.

Kva desember angår så går julegåveutgiftene opp fordi semesteret vanlegvis sluttar tidleg nok til at eg sparer mykje inn på å snylte matvarer hjå foreldrene mine i store deler av månaden.
Terje wrote:Kjetil wrote:Sånn som jeg ser det, skal det jo være litt trangt økonomisk og være student. Penger får du når du blir ferdig. Er jo derfor du studerer

Hahahaha! Det er det morsomste jeg har hørt! Hvem er det vel som utdanner seg til noe en kan tjene penger på?

Raringene borte på juridisk fakultet. Og det kan ein sjå på fakultetet. Hadde forelesninger der borte i fjor, og bygningane er søtti år nyare enn dei me brukar på HF.