Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

hansito wrote:
Kjetil wrote:Jeg tenkte jeg skulle komme med en dristig påstand. Gutter ser ikke forskjell på om jenter har på seg joggebukser eller ballkjole så lenge utringningen er dyp. Hvordan i helvete forventer jenter at vi skal se forskjell på øyevipper?
Nettop
Selv om ikke det er sant. Jeg setter stor pris på at ei jente kan bruke en time på badet bare for min skyld. Selv om hun helt sikkert er nydelig uansett, så er det litt fint å tenke på.
hansito
Hengiven
Hengiven

Post by hansito »

Klart det er fint at de pynter seg :D
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

LITT tid på badet?!?! det er jenter i min klasse som er en time på bared og sminker seg! med tanke på at så mye sminke ikke er sundt for huden, synes jeg litt synd på de....ikke at jeg er så mye bedre da..
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Princess wrote:Vell vi jenter ser forskjell på hverandre og hviss vi ikke spaaser på å følge moten slavisk, kan det få fatale følger...(hvertfall på ungdomskolen)...Jeg liker heller ikke noe særlig å stå opp ekstra tidlig for å sminke meg, men det forventer alle av meg og da må jeg følge det...
Hvem er det som forventer det av deg? Jenter flest, på min alder ihvertfall, gjør det for sin egen del.
LITT tid på badet?!?! det er jenter i min klasse som er en time på bared og sminker seg! med tanke på at så mye sminke ikke er sundt for huden, synes jeg litt synd på de....ikke at jeg er så mye bedre da..
Tar vel litt lengre tid når du er ung. Og jenter på din alder kan ikke sminke seg, har ikke sett en eneste 14åring så lenge jeg har levd som er pent sminka, det lærer dere etterhvert. Da tar det ikke en time heller.
Last edited by Kjetil on Wed Apr 05, 2006 16:47, edited 1 time in total.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

off..

høres slitsomt ut princess... har selv aldri fulgt andre enn meg selv, og kommer ikke til å gjøre det heller. har alltid syntes at de som følger i flokk har vært lite modige og fantasifulle :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
hansito
Hengiven
Hengiven

Post by hansito »

Hvis sminke ikke er godt for huden skjønner jeg ikke hvorfor dere bruker det. Mange er jo like fine uten.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Mange er fine uten, men de fleste blir penere sminket. Ihvertfall hvis jenta sliter med uren hud eller andre ting. Som jeg ikke vet så altfor mye om :)
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

hansito wrote:Hvis sminke ikke er godt for huden skjønner jeg ikke hvorfor dere bruker det. Mange er jo like fine uten.
Vel, etter å ha sett jentene i klassen med sminke (ikke for mye), og så plutselig en dag uten, virker de ikke akkurat pene.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Simen wrote:
hansito wrote:Hvis sminke ikke er godt for huden skjønner jeg ikke hvorfor dere bruker det. Mange er jo like fine uten.
Vel, etter å ha sett jentene i klassen med sminke (ikke for mye), og så plutselig en dag uten, virker de ikke akkurat pene.
Har fått meg noen overaskelser selv, tidlig på morgenen. Jenter som bruker lang tid på badet, om morgenen, i en slapp pysjamas, rett ut av senga. Jeg fikk sjokk, ble helt måløs :)
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Kjetil wrote:Tar vel litt lengre tid når du er ung. Og jenter på din alder kan ikke sminke seg, har ikke sett en eneste 14åring så lenge jeg har levd som er pent sminka, det lærer dere etterhvert. Da tar det ikke en time heller.
hehe det har du helt rett i...noen ganger er det skummelt å se på de verste sminkedokkene i klassen...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
hansito
Hengiven
Hengiven

Post by hansito »

Princess wrote:
Kjetil wrote:Tar vel litt lengre tid når du er ung. Og jenter på din alder kan ikke sminke seg, har ikke sett en eneste 14åring så lenge jeg har levd som er pent sminka, det lærer dere etterhvert. Da tar det ikke en time heller.
hehe det har du helt rett i...noen ganger er det skummelt å se på de verste sminkedokkene i klassen...
Kjenner problemet, har sett et par slike selv.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Err, når så du det Kjetil? en jente rett opp av sengen.. :o

Jeg synes jenter ofte er (dessverre, men ellers hadde det ikke blitt brukt) finere med sminke, men trenger jo ikke være mye...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Eh, det trenger vi ikke å gå så nøye innpå.

Akkurat dette tilfellet her, var det når jeg skulle levere ett eller annet på døra, kom ganske tidlig, og hun åpnet. Ikke noe mer dramatisk enn det.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Herregud, da, menn, det er da fullt av jenter som går rundt uten særlig mye sminke! Selv holder jeg meg til mascara til daglig bruk. Jeg synes synd på dere om dere ikke kan se på jenter uten å bli skremt - vi er alle mennesker.
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Det var et spesielt tilfellet, for å vise en litt ekstrem situasjon, men for all del, syns synd på meg. Jeg føler jeg trenger det.

Tror uansett du overså poenget mitt, enkel mascara kan holde. Det er der fjortissjentene går feil, og ser ut som noen vrak med alt for mye av alt mulig rart.
Locked