Selv om ikke det er sant. Jeg setter stor pris på at ei jente kan bruke en time på badet bare for min skyld. Selv om hun helt sikkert er nydelig uansett, så er det litt fint å tenke på.hansito wrote:NettopKjetil wrote:Jeg tenkte jeg skulle komme med en dristig påstand. Gutter ser ikke forskjell på om jenter har på seg joggebukser eller ballkjole så lenge utringningen er dyp. Hvordan i helvete forventer jenter at vi skal se forskjell på øyevipper?
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
LITT tid på badet?!?! det er jenter i min klasse som er en time på bared og sminker seg! med tanke på at så mye sminke ikke er sundt for huden, synes jeg litt synd på de....ikke at jeg er så mye bedre da..
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Hvem er det som forventer det av deg? Jenter flest, på min alder ihvertfall, gjør det for sin egen del.Princess wrote:Vell vi jenter ser forskjell på hverandre og hviss vi ikke spaaser på å følge moten slavisk, kan det få fatale følger...(hvertfall på ungdomskolen)...Jeg liker heller ikke noe særlig å stå opp ekstra tidlig for å sminke meg, men det forventer alle av meg og da må jeg følge det...
Tar vel litt lengre tid når du er ung. Og jenter på din alder kan ikke sminke seg, har ikke sett en eneste 14åring så lenge jeg har levd som er pent sminka, det lærer dere etterhvert. Da tar det ikke en time heller.LITT tid på badet?!?! det er jenter i min klasse som er en time på bared og sminker seg! med tanke på at så mye sminke ikke er sundt for huden, synes jeg litt synd på de....ikke at jeg er så mye bedre da..
Last edited by Kjetil on Wed Apr 05, 2006 16:47, edited 1 time in total.
off..
høres slitsomt ut princess... har selv aldri fulgt andre enn meg selv, og kommer ikke til å gjøre det heller. har alltid syntes at de som følger i flokk har vært lite modige og fantasifulle
høres slitsomt ut princess... har selv aldri fulgt andre enn meg selv, og kommer ikke til å gjøre det heller. har alltid syntes at de som følger i flokk har vært lite modige og fantasifulle
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Har fått meg noen overaskelser selv, tidlig på morgenen. Jenter som bruker lang tid på badet, om morgenen, i en slapp pysjamas, rett ut av senga. Jeg fikk sjokk, ble helt måløsSimen wrote:Vel, etter å ha sett jentene i klassen med sminke (ikke for mye), og så plutselig en dag uten, virker de ikke akkurat pene.hansito wrote:Hvis sminke ikke er godt for huden skjønner jeg ikke hvorfor dere bruker det. Mange er jo like fine uten.
hehe det har du helt rett i...noen ganger er det skummelt å se på de verste sminkedokkene i klassen...Kjetil wrote:Tar vel litt lengre tid når du er ung. Og jenter på din alder kan ikke sminke seg, har ikke sett en eneste 14åring så lenge jeg har levd som er pent sminka, det lærer dere etterhvert. Da tar det ikke en time heller.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
Kjenner problemet, har sett et par slike selv.Princess wrote:hehe det har du helt rett i...noen ganger er det skummelt å se på de verste sminkedokkene i klassen...Kjetil wrote:Tar vel litt lengre tid når du er ung. Og jenter på din alder kan ikke sminke seg, har ikke sett en eneste 14åring så lenge jeg har levd som er pent sminka, det lærer dere etterhvert. Da tar det ikke en time heller.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Err, når så du det Kjetil? en jente rett opp av sengen..
Jeg synes jenter ofte er (dessverre, men ellers hadde det ikke blitt brukt) finere med sminke, men trenger jo ikke være mye...
Jeg synes jenter ofte er (dessverre, men ellers hadde det ikke blitt brukt) finere med sminke, men trenger jo ikke være mye...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.