Minst likte karakter?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Den forhenværende panarken (ikke patriarken
) av Tarabon er en karakter jeg er veldig ambivalent til. På den ene sida er hun en sytete representant for adelens verste trekk, på den andre sida virka det ikke som at hun hadde det så veldig greit selv når hun var panark. Synes kanskje egentlig mest synd på henne.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
Hun panarken var jeg ikke så veldig imponert over selv. Her får hun tilbake trona si, men selv da er det klaging..
Men nå begynner jeg å bli litt småirritert på Siuan da. Likte henne godt i starten, men etter hun kom til Salidar(hvertfall i begynnelsen av LoC) har hun blitt litt slitsom med all den kjefinga si.
Men nå begynner jeg å bli litt småirritert på Siuan da. Likte henne godt i starten, men etter hun kom til Salidar(hvertfall i begynnelsen av LoC) har hun blitt litt slitsom med all den kjefinga si.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
Synes Perrin er litt kjedelig! Bitcher alle fjortiskarene rundt etter hvor mye skjeggvekst de har. Vi veit Perrin dømmer karer ut fra det nå RJ, plis ikke la meg lese om kløing i dunskjegg lenger nå!
Synes de Fortapte er stas å lese om. Spesielt Lanfear, Rahvin, Asmo og Ishamael.
Har av en eller annen grunn også blitt facinert av Bel'al: Hvem er det du tror du er, din Bitmeg!
Liker å lese PoV til Taim, og, i sin tid, Moiraine.
Men over til mislikte igjen: blir utrolig irritert av Strikkekretsen! Og Egwene.
Værst av alle er uansett hun talentfulle jentungen fra Emondsmark som rømte fra AS leiren untenfor TV kanskje. Tror ikke jeg finner damer mer frastøtende enn hun.
Synes de Fortapte er stas å lese om. Spesielt Lanfear, Rahvin, Asmo og Ishamael.
Har av en eller annen grunn også blitt facinert av Bel'al: Hvem er det du tror du er, din Bitmeg!
Liker å lese PoV til Taim, og, i sin tid, Moiraine.
Men over til mislikte igjen: blir utrolig irritert av Strikkekretsen! Og Egwene.
Værst av alle er uansett hun talentfulle jentungen fra Emondsmark som rømte fra AS leiren untenfor TV kanskje. Tror ikke jeg finner damer mer frastøtende enn hun.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Tenker du ikke på Nicola? Hun var vel ikke fra Emondsmark? Eller er det enda ei som rømte? (Incanus?)stefan_hoy wrote: Værst av alle er uansett hun talentfulle jentungen fra Emondsmark som rømte fra AS leiren untenfor TV kanskje. Tror ikke jeg finner damer mer frastøtende enn hun.
Og Strikkesirkelen..
Urban tilværelse
Ho prøvde å bestikke Egwene og andre Aes Sedaier i Salidar til at ho skulle få ekstra oppvisning, ho ville at alt skulle gå fortare.
Eg har ikkje lest ferdig KoD enda, og har ei pause (grunna bil lappen), så er ikkje sikker på om ein får vita meir om ho seinare i boka.
Spoiler
Seinare i KoD så svik ho Salidar og reiser til TV, fordi ho trur dei vil la ho gange raskare fram der, noko ho angrar på seinare.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
-
Aan`Allein
- Trollok

- Posts: 10
- Joined: Sat May 06, 2006 19:12
likte Egwene dårligst av alle "hovedpersonen" helt fram til ch. "honey in the tea" i KoD, et av de beste kapittlene i serien hittil syntes jeg. Nå vet jeg ikke helt hvem jeg liker minst, men vet ihvertfall at jeg ikke alltid har funnet kapittlene fra Nynaeves PoV like underholdningsrike.
Forandring fryder
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
-
Aan`Allein
- Trollok

- Posts: 10
- Joined: Sat May 06, 2006 19:12
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Så da er vi venner igjen?Aan`Allein wrote:oki, kopierte det fra en signatur jeg har på et annet forum, viste ikke det var noe begresning på det, utenom det som er maksgrensen til forumet. har uansett forandrett det nå.
Men Mann. Jeg skal nok være enig med deg i at det er langtfra like gøy å lese om Nynaeve ja. Men det er jo gøy å lese om den utrolige inkonsekvensen henns likevel
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Aan`Allein
- Trollok

- Posts: 10
- Joined: Sat May 06, 2006 19:12
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Bra det ja. Jeg holder på med gjenlesning nå og oppdager til min skrekk at jeg begynner å mislike Perrin mer og mer etter hvert. Huff. Men han havner nok ikke her endaAan'Allalein wrote:Syntes det er gøyest å lese om når hun eksprimenterer med healing-evnen sine og oppdager nye ting
Akkurat nå tror jeg faktisk Elayne er den som er nærmest en plass her av de viktige. Hun er ganske bra kjedelig.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Aan`Allein
- Trollok

- Posts: 10
- Joined: Sat May 06, 2006 19:12

