Minst likte karakter?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Den forhenværende panarken (ikke patriarken :lol: ) av Tarabon er en karakter jeg er veldig ambivalent til. På den ene sida er hun en sytete representant for adelens verste trekk, på den andre sida virka det ikke som at hun hadde det så veldig greit selv når hun var panark. Synes kanskje egentlig mest synd på henne.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Hun panarken var jeg ikke så veldig imponert over selv. Her får hun tilbake trona si, men selv da er det klaging..
Men nå begynner jeg å bli litt småirritert på Siuan da. Likte henne godt i starten, men etter hun kom til Salidar(hvertfall i begynnelsen av LoC) har hun blitt litt slitsom med all den kjefinga si.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Synes Perrin er litt kjedelig! Bitcher alle fjortiskarene rundt etter hvor mye skjeggvekst de har. Vi veit Perrin dømmer karer ut fra det nå RJ, plis ikke la meg lese om kløing i dunskjegg lenger nå!

Synes de Fortapte er stas å lese om. Spesielt Lanfear, Rahvin, Asmo og Ishamael.

Har av en eller annen grunn også blitt facinert av Bel'al: Hvem er det du tror du er, din Bitmeg! :D

Liker å lese PoV til Taim, og, i sin tid, Moiraine.

Men over til mislikte igjen: blir utrolig irritert av Strikkekretsen! Og Egwene.

Værst av alle er uansett hun talentfulle jentungen fra Emondsmark som rømte fra AS leiren untenfor TV kanskje. Tror ikke jeg finner damer mer frastøtende enn hun.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

stefan_hoy wrote: Værst av alle er uansett hun talentfulle jentungen fra Emondsmark som rømte fra AS leiren untenfor TV kanskje. Tror ikke jeg finner damer mer frastøtende enn hun.
Tenker du ikke på Nicola? Hun var vel ikke fra Emondsmark? Eller er det enda ei som rømte? (Incanus?)

Og Strikkesirkelen.. :lol: Jeg blir stadig vekk overrasket over nye oversettelser...
Urban tilværelse
Falya
Hengiven
Hengiven

Post by Falya »

Jeg er ikke incanus, men hvis du snakker om den Nicola som Nynaeve og Elyane møtte på en båtferd oppover mot salidar, så er det henne. Hvis jeg ikke husker feil prøvde hun å presse Egwene for å få mere makt..........
Falya daughter of Rembold
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Ho prøvde å bestikke Egwene og andre Aes Sedaier i Salidar til at ho skulle få ekstra oppvisning, ho ville at alt skulle gå fortare.
Spoiler
Seinare i KoD så svik ho Salidar og reiser til TV, fordi ho trur dei vil la ho gange raskare fram der, noko ho angrar på seinare.
Eg har ikkje lest ferdig KoD enda, og har ei pause (grunna bil lappen), så er ikkje sikker på om ein får vita meir om ho seinare i boka.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Jo, stemmer. Nicola var det!

Strikkekretsen er vel Slektens en kul oversettelse vel! :) De er slektens ledere, de eldste.
Aan`Allein
Trollok
Trollok

Post by Aan`Allein »

likte Egwene dårligst av alle "hovedpersonen" helt fram til ch. "honey in the tea" i KoD, et av de beste kapittlene i serien hittil syntes jeg. Nå vet jeg ikke helt hvem jeg liker minst, men vet ihvertfall at jeg ikke alltid har funnet kapittlene fra Nynaeves PoV like underholdningsrike.
Forandring fryder
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Hei og velkommen til forumet.

Tror helst ikke admin vil ha så lange signaturere, heller ikke signatur med bildet. Du oppfordres til å legge inn presantasjon av deg selv i Presenter deg-tråden.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Skal være enig i den. Selv om jeg liker Nynaeve ganske godt. Men du kaller deg jo aan'allein? Tror du liker henne ganske godt jeg :P

Velkommen til forumet, men jeg slutter meg til Saus råd.
Aan`Allein
Trollok
Trollok

Post by Aan`Allein »

oki, kopierte det fra en signatur jeg har på et annet forum, viste ikke det var noe begresning på det, utenom det som er maksgrensen til forumet. har uansett forandrett det nå.

Elsker Nynaeve vel, men syntes ikke det skjer like mye når det er hennes PoV som de andre liksom.
Forandring fryder
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Aan`Allein wrote:oki, kopierte det fra en signatur jeg har på et annet forum, viste ikke det var noe begresning på det, utenom det som er maksgrensen til forumet. har uansett forandrett det nå.
Så da er vi venner igjen? :P

Men Mann. Jeg skal nok være enig med deg i at det er langtfra like gøy å lese om Nynaeve ja. Men det er jo gøy å lese om den utrolige inkonsekvensen henns likevel :D .
Aan`Allein
Trollok
Trollok

Post by Aan`Allein »

jaja klart det, trossalt jeg som er ny her 8)

Syntes det er gøyest å lese om når hun eksprimenterer med healing-evnen sine og oppdager nye ting
Forandring fryder
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Aan'Allalein wrote:Syntes det er gøyest å lese om når hun eksprimenterer med healing-evnen sine og oppdager nye ting
Bra det ja. Jeg holder på med gjenlesning nå og oppdager til min skrekk at jeg begynner å mislike Perrin mer og mer etter hvert. Huff. Men han havner nok ikke her enda :D

Akkurat nå tror jeg faktisk Elayne er den som er nærmest en plass her av de viktige. Hun er ganske bra kjedelig.
Aan`Allein
Trollok
Trollok

Post by Aan`Allein »

vet godt at jeg kjedet meg godt når den gjengen der var i Tanchico på jakt etter black ajah.
Forandring fryder
Post Reply