samme her, men stort sett på grunn at jeg ikke har tid mer, vi får se.Stine wrote:jeg kommer muligens til å forsvinne mer eller mindre igjen. dette forumet kjeder meg.
Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Was? Kjeder det deg? Det var jo synd. Du får ha lykke til med ditt neste prosjekt da, Stine. Og du kjetil - bare jobbe, no fun? Hm...Kjetil wrote:samme her, men stort sett på grunn at jeg ikke har tid mer, vi får se.Stine wrote:jeg kommer muligens til å forsvinne mer eller mindre igjen. dette forumet kjeder meg.
Eksamen kommer opp for meg også om ikke så lenge, så da blir jeg nok mer aktiv enn jeg har vært de siste par ukene...
Urban tilværelse
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
prosjekt? jeg tror ikke jeg ville kalle noen del av livet mitt for et prosjekt. det ville innebære planlegging og oversikt. og det har jeg desverre aldri.Ceres wrote: Was? Kjeder det deg? Det var jo synd. Du får ha lykke til med ditt neste prosjekt da, Stine.
men takk likevel.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Heller motsatt, mer moro, mindre tid inne. Trenger ikke tidsfordriv når sommern er her.Ceres wrote:Was? Kjeder det deg? Det var jo synd. Du får ha lykke til med ditt neste prosjekt da, Stine. Og du kjetil - bare jobbe, no fun? Hm...Kjetil wrote:samme her, men stort sett på grunn at jeg ikke har tid mer, vi får se.Stine wrote:jeg kommer muligens til å forsvinne mer eller mindre igjen. dette forumet kjeder meg.
Eksamen kommer opp for meg også om ikke så lenge, så da blir jeg nok mer aktiv enn jeg har vært de siste par ukene...
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Alltid hyggelig med gode medlemmer, Nynaeve, og spesielt kanskje aktive jenter.Nynaeve wrote:Det kan være at jeg er her sånn i rykk og napp, men det er rett og slett fordi jeg har så mye å gjøre at jeg glemmer helt av det som kalles data.
Men jeg prøver så godt jeg kan å bli litt mer regelmessig...
Og velkommen hjem Wolfie. Hatt en fin tur?
Urban tilværelse
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Har det akkurat på samme måten. Nå har jeg jobbet mye en stund, og da glemmer jeg helt av pc'n. Det blir jobb, mat, sove og en sløveperiode foran tv'n.Nynaeve wrote:Det kan være at jeg er her sånn i rykk og napp, men det er rett og slett fordi jeg har så mye å gjøre at jeg glemmer helt av det som kalles data.
Men jeg prøver så godt jeg kan å bli litt mer regelmessig...
Don't Panic!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Terje har kost seg i finværet den siste uka, og uka før det var det semesteroppgave II som skulle leveres.
Men nå er drittværet tilbake, og et par eksamener det eneste som gjenstår før ferien, så jeg kommer nok til å være her mer framover.
Ikke at noen bryr seg, men det ser ut som at andre tror noen bryr seg, så da kan jeg gjøre det også.
Men nå er drittværet tilbake, og et par eksamener det eneste som gjenstår før ferien, så jeg kommer nok til å være her mer framover.
Ikke at noen bryr seg, men det ser ut som at andre tror noen bryr seg, så da kan jeg gjøre det også.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ditt fravær har ikke gått upåaktet hen, Terje. Det gleder meg at du ikke har ferie helt enda. Når er det igjen? (At du tar ferie, altså?)Terje wrote:Terje har kost seg i finværet den siste uka, og uka før det var det semesteroppgave II som skulle leveres.
Urban tilværelse