Reiser bort, kommer igjen

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Stine wrote:jeg kommer muligens til å forsvinne mer eller mindre igjen. dette forumet kjeder meg.
samme her, men stort sett på grunn at jeg ikke har tid mer, vi får se.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

For å veie opp for de depressive innleggene over, så vil jeg si at jeg IKKE kommer til å reise. Er midt i eksamen, og jobber i sommer, men greier nok å presse inn litt forumtid i framtiden også :wink:
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Sauegjeteren går nå og pakker. Han skal ta toget til Gardermoen 07.18 i morgen og reiser så til Stavanger ei uke. Så håper jeg dere barn klarer dere uten meg ei stund.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Kjetil wrote:
Stine wrote:jeg kommer muligens til å forsvinne mer eller mindre igjen. dette forumet kjeder meg.
Was? Kjeder det deg? Det var jo synd. Du får ha lykke til med ditt neste prosjekt da, Stine. Og du kjetil - bare jobbe, no fun? Hm...

Eksamen kommer opp for meg også om ikke så lenge, så da blir jeg nok mer aktiv enn jeg har vært de siste par ukene...
Urban tilværelse
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

Ceres wrote: Was? Kjeder det deg? Det var jo synd. Du får ha lykke til med ditt neste prosjekt da, Stine.
prosjekt? jeg tror ikke jeg ville kalle noen del av livet mitt for et prosjekt. det ville innebære planlegging og oversikt. og det har jeg desverre aldri.

men takk likevel.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Jeg selv er borte i lengere perioder av og til. Når jeg ikke er her, så er jeg oftest opptatt med å spille og skrive musikk(jada, skryte skryte 8) ) eller lesee en veldig bra bokserie.
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Ceres wrote:
Kjetil wrote:
Was? Kjeder det deg? Det var jo synd. Du får ha lykke til med ditt neste prosjekt da, Stine. Og du kjetil - bare jobbe, no fun? Hm...

Eksamen kommer opp for meg også om ikke så lenge, så da blir jeg nok mer aktiv enn jeg har vært de siste par ukene...
Heller motsatt, mer moro, mindre tid inne. Trenger ikke tidsfordriv når sommern er her.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Jeg er nettopp tilbake fra Berlin.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Det kan være at jeg er her sånn i rykk og napp, men det er rett og slett fordi jeg har så mye å gjøre at jeg glemmer helt av det som kalles data.

Men jeg prøver så godt jeg kan å bli litt mer regelmessig...
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Nynaeve wrote:Det kan være at jeg er her sånn i rykk og napp, men det er rett og slett fordi jeg har så mye å gjøre at jeg glemmer helt av det som kalles data.

Alltid hyggelig med gode medlemmer, Nynaeve, og spesielt kanskje aktive jenter. :) Håper du blir regelmessig, ja!
:)

Og velkommen hjem Wolfie. Hatt en fin tur?
Urban tilværelse
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Har tentamen snart, så det er litt hektisk for tiden. Skal prøve å stikke innom innimellom, da.
. . .
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Når jeg har tentamear er jeg her enda mer. Da sitter jeg på dataen, og driver med noe helt annet, men tror det blir litt annerledes i eksamene.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Lanfear84
Hengiven
Hengiven

Post by Lanfear84 »

Nynaeve wrote:Det kan være at jeg er her sånn i rykk og napp, men det er rett og slett fordi jeg har så mye å gjøre at jeg glemmer helt av det som kalles data.

Har det akkurat på samme måten. Nå har jeg jobbet mye en stund, og da glemmer jeg helt av pc'n. Det blir jobb, mat, sove og en sløveperiode foran tv'n.
Don't Panic!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Terje har kost seg i finværet den siste uka, og uka før det var det semesteroppgave II som skulle leveres.

Men nå er drittværet tilbake, og et par eksamener det eneste som gjenstår før ferien, så jeg kommer nok til å være her mer framover.

Ikke at noen bryr seg, men det ser ut som at andre tror noen bryr seg, så da kan jeg gjøre det også. :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Terje wrote:Terje har kost seg i finværet den siste uka, og uka før det var det semesteroppgave II som skulle leveres.

Men nå er drittværet tilbake, og et par eksamener det eneste som gjenstår før ferien, så jeg kommer nok til å være her mer framover.

Ikke at noen bryr seg, men det ser ut som at andre tror noen bryr seg, så da kan jeg gjøre det også. :P
Ditt fravær har ikke gått upåaktet hen, Terje. Det gleder meg at du ikke har ferie helt enda. Når er det igjen? (At du tar ferie, altså?)
Urban tilværelse
Post Reply