Nå som vi endelig har fått sommerstemnig her i Oslo syns jeg det er på tide å dra opp denne tråden igjen! Nå har vi hatt et par dager hvor været har vært helt perfekt! Når jeg kan dra fra jobben på en fredag, og gå rett bort til en av byen herlige utepilssteder i dette været, glemmer jeg alle bekymringer fra en ellers kjip arbeidsuke! HYLL SOMMEREN!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Hadde ei fin uke her i Trondheim også, med temperaturer rundt 25 grader, men nå er vi tilbake til hverdagen -- 10 grader, iskald vind, og ei regnskur nå og da. Blæh.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Huff, har dere sludd! Det er jo ... Vel ... jeg har ikke ord for hvor ille det hørtes ut!
Jeg tror de har meldt rimelig godt vær her i Oslo. Og Thomdril - jeg er så hjertens enig. Forrige helg bød på flere utepils på flere hyggelige steder, og det er virkelig et sikkert vårtegn.
Selv sitter jeg innendørs, var voldsomt tøff og lot være å smøre meg, er nå såpass solbrent at det gjør vondt så lenge jeg er i sola, selv med tskjorte på. Noe frustrerende når det er 35 grader ute, og uutholdelig inne Men deilig uansett.