Brukernavn, signaturer, avatarer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Sense, ikke sence.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Nja, skal du begynne å rette, ville det riktige bli senses, your senses.

Komma ville også ha gjort seg.
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

I sammenhengen ja, men jeg retter bare på rota til ordet. :)
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
aviendha
Hengiven
Hengiven

Post by aviendha »

har fått ny sigg:
Den biter ikke, sa Eirin, og så beit den...
:)
nya~~
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Jeg har på følelsen av at det ligger en historie bak dette...
. . .
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Nehei, har du? :D

Eg og. :shock:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Ny signatur, fordi det ikker er så kult at det står at keg ikke klarer å finne på noe. Så da siterer man Trond Viggo Torgersen i stedet :D

-Hvis det er sånn at olivenolje lages av pressede oliven, hvordan lages da babyolje?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Har nå byttet signatur. Har hoppet litt frem og tilbake. Men denne skal holde sommeren ut tror jeg.

"Jeg er ikke normal, og bare passe gal!

Sørfjorden for Life!<3 Hester, gutter, sol, sommer og tid til å lese Tidshjulet<3 Hva mer trenger man?"

Goood Sommer!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Signaturen min er fra Haikerens Guide til Galaksen :D
Fascinerende bøker..

Jeg er også en av dem med for lite fantasi.. Da jeg skulle finne nick tok jeg nærmeste Robert Jordan bok og bladde opp og tok det første navnet jeg fant.. Egentlig var det første navnet jeg fant Rand, men jeg syntes det passet bedre med et jentenavn! Siden jeg da er jente. Dessuten er Moghedien veldig stilig, og jeg likte veldig godt de kapitelene med Nynaeve og henne.

Bilde valgte jeg bare fordi jeg likte det! Dessuten fant jeg og min kompis det bildet den 05.06.06. Og da var vi klare for verdens undergang!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Ashaman
M&#8217;hael
M&#8217;hael

Post by Ashaman »

Ny signatur:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere

Las det no nettop, trudde eg skulle le meg ihel. :lol:
- Davram Bashere
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Ny signatur:

That woman deserves her revenge and we deserve to die...

Fra Kill Bill filmen...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Så på LM's signatur nå. Derfor lurer jeg på to ting. 1:Hvor er det hentet fra? 2: Hvem i Shayol Ghul er Hood?

For ordens skyld:
Lothair Mantelar wrote:"Hood's balls skewered on a spit," answered Mantelar when he was asked about what he would be serving the Creator for dinner.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Utsagnet "Hood's balls skewered on a spit" er henta frå Tales of the Malazon Book of the Fallen av Steven Erikson. Er ikkje lenge sidan eg las det, men har allereie gløymd kven som sa det... Edit: Er forresten henta frå den fjerde boka, House of Chains.

Hood er ein gud, som tek hand om sjelene til dei som døyr. "Hood's gates" er inngangen til dødsriket, som dei fleste tek ein tur gjennom før eller seinare.
Last edited by Torbjørn on Fri Jul 07, 2006 18:15, edited 1 time in total.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Sauegjeteren wrote:Så på LM's signatur nå. Derfor lurer jeg på to ting. 1:Hvor er det hentet fra? 2: Hvem i Shayol Ghul er Hood?

For ordens skyld:
Lothair Mantelar wrote:"Hood's balls skewered on a spit," answered Mantelar when he was asked about what he would be serving the Creator for dinner.
Hyggelig av Incanus å ordne opp i eventuelle spørsmål :wink: og han har som alltid helt rett. Jeg kan legge til at det var Fiddler eller "Strings" som sa det. Malazan er stappet full av lignende kraftuttrykk som involverer de diverse gudene og noen av dem er ganske humoristiske. Jeg kommer til å skifte dem etter hvert som jeg fortsetter ut i bok 5 av Erikson så Sauegjeteren kommer nok til å måtte spørre igjen hvis du lurer på sammenhengen.

Grunnen til at det står noe om the Creator i siggen var for å wot-ifisere siggen. Og den var selvsagt også ment som en nokså intern vits :)

Husker du forresten, Incanus, hvor den første linjen i siggen min er i fra?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Lothair Mantelar wrote:Jeg kan legge til at det var Fiddler eller "Strings" som sa det.
Jepp, eg fann det ganske raskt når eg leita.
Lothair Mantelar wrote:Husker du forresten, Incanus, hvor den første linjen i siggen min er i fra?
Nei, kan ikkje seie det...
Post Reply