Aah, ok.Terje wrote:Ikke drilltroppen. Der er det en del uttaksrunder og sånt noe, så det er vel til slutt 30 gardister som får være med i drilltroppen, hvis jeg husker riktig...
Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg er invitert av en venninne til å teste en brigg og to gummibåter for et blad (tror det het noe som Marine Magazine, men er ikke sikker). Jeg vet ikke hvor lang tid det tar, hvis ikke vi blir ferdig i dag, skal vi fortsette i morgen. Jeg har ikke peiling på hva vi skal gjøre, og jeg visste ikke hva en brigg var før jeg søkte etter det på internett, men jeg gleder meg 
. . .
Så spennende. Slike ting skjer nesten aldri med megMoiraine Sedai wrote:Jeg er invitert av en venninne til å teste en brigg og to gummibåter for et blad (tror det het noe som Marine Magazine, men er ikke sikker). Jeg vet ikke hvor lang tid det tar, hvis ikke vi blir ferdig i dag, skal vi fortsette i morgen. Jeg har ikke peiling på hva vi skal gjøre, og jeg visste ikke hva en brigg var før jeg søkte etter det på internett, men jeg gleder meg
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Niks, venter med proffklippinga til jeg er utvokst. Hvis ikke kommer jeg til å ødelegge ryggen min. Enn så lenge bruker jeg 10 minutt- kvarter på en sau, men jeg kommer meg nok. Rekken på speedklypping tror jeg er på rundt 10 sekunder. Og DET, skal jeg fortelle deg, er rått å se på.Terje wrote:Han skal til Australia og New Zealand for å lære seg hvordan man klipper en sau på 14 sekunder.
Neida, jeg var på konfirmantleir, og mer moro skal du lete lenge etter på ett stemmebånd.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
10 sekunder?!Sauegjeteren wrote:Niks, venter med proffklippinga til jeg er utvokst. Hvis ikke kommer jeg til å ødelegge ryggen min. Enn så lenge bruker jeg 10 minutt- kvarter på en sau, men jeg kommer meg nok. Rekken på speedklypping tror jeg er på rundt 10 sekunder. Og DET, skal jeg fortelle deg, er rått å se på.Terje wrote:Han skal til Australia og New Zealand for å lære seg hvordan man klipper en sau på 14 sekunder.
Neida, jeg var på konfirmantleir, og mer moro skal du lete lenge etter på ett stemmebånd.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Ja kan godt være det men blir ikke sauen lit forvirra? Alt skjer jo veldig fort...Sauegjeteren wrote:Tosk, den har da skinn. Og ikke skjønner den stort av det heller. De som klipper såfort vet også hva de gjør, og det hele er sikkert en mye mer behagelig opplevelse enn når jeg klypper en sau og tvinger den til å sitte rolig så lenge.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte