Reiser bort, kommer igjen

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Terje wrote:Ikke drilltroppen. Der er det en del uttaksrunder og sånt noe, så det er vel til slutt 30 gardister som får være med i drilltroppen, hvis jeg husker riktig...
Aah, ok.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Jeg er invitert av en venninne til å teste en brigg og to gummibåter for et blad (tror det het noe som Marine Magazine, men er ikke sikker). Jeg vet ikke hvor lang tid det tar, hvis ikke vi blir ferdig i dag, skal vi fortsette i morgen. Jeg har ikke peiling på hva vi skal gjøre, og jeg visste ikke hva en brigg var før jeg søkte etter det på internett, men jeg gleder meg :D
. . .
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Moiraine Sedai wrote:Jeg er invitert av en venninne til å teste en brigg og to gummibåter for et blad (tror det het noe som Marine Magazine, men er ikke sikker). Jeg vet ikke hvor lang tid det tar, hvis ikke vi blir ferdig i dag, skal vi fortsette i morgen. Jeg har ikke peiling på hva vi skal gjøre, og jeg visste ikke hva en brigg var før jeg søkte etter det på internett, men jeg gleder meg :D
Så spennende. Slike ting skjer nesten aldri med meg :cry: Du får ha det morsomt da :wink:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Tusen takk :D
. . .
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Jeg tok helt feil angående hva jeg skulle være med på :lol: Jeg hørte "brigg" når det egentlig var "ribb", dermed hadde forventningene steget med tanke på at det var en sånn her Image jeg skulle oppi :lol: Men jeg hadde det kjempegøy :D Tror jeg blir nødt til å spare opp penger til en sånn gummibåt, jeg!
. . .
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Jaja, ut på hyttetur igjen :P Kommer tilbake neste lørdag (den 19. eller noe sånt)
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Terje wrote:Han skal til Australia og New Zealand for å lære seg hvordan man klipper en sau på 14 sekunder. :P
Niks, venter med proffklippinga til jeg er utvokst. Hvis ikke kommer jeg til å ødelegge ryggen min. Enn så lenge bruker jeg 10 minutt- kvarter på en sau, men jeg kommer meg nok. Rekken på speedklypping tror jeg er på rundt 10 sekunder. Og DET, skal jeg fortelle deg, er rått å se på.

Neida, jeg var på konfirmantleir, og mer moro skal du lete lenge etter på ett stemmebånd.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Sauegjeteren wrote:
Terje wrote:Han skal til Australia og New Zealand for å lære seg hvordan man klipper en sau på 14 sekunder. :P
Niks, venter med proffklippinga til jeg er utvokst. Hvis ikke kommer jeg til å ødelegge ryggen min. Enn så lenge bruker jeg 10 minutt- kvarter på en sau, men jeg kommer meg nok. Rekken på speedklypping tror jeg er på rundt 10 sekunder. Og DET, skal jeg fortelle deg, er rått å se på.

Neida, jeg var på konfirmantleir, og mer moro skal du lete lenge etter på ett stemmebånd.
10 sekunder?! :shock: stakkar sau! i det ene øyeblikket har den masse ull, og 10 sekunder etterpå et den helt naken!

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Tosk, den har da skinn. Og ikke skjønner den stort av det heller. De som klipper såfort vet også hva de gjør, og det hele er sikkert en mye mer behagelig opplevelse enn når jeg klypper en sau og tvinger den til å sitte rolig så lenge.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Sauegjeteren wrote:Tosk, den har da skinn. Og ikke skjønner den stort av det heller. De som klipper såfort vet også hva de gjør, og det hele er sikkert en mye mer behagelig opplevelse enn når jeg klypper en sau og tvinger den til å sitte rolig så lenge.
Ja kan godt være det men blir ikke sauen lit forvirra? Alt skjer jo veldig fort...

Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Tror du sauen er smart nok til å bli forvirret?
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Eh...ja...kansje...den må vel bli litt forvirret

Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Den blir klippet år etter år, det blir vel en del av naturens gang. Uansett, sauer har ingen "jeg-bevissthet", så hvordan kan de da bli forrvirret?
. . .
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Moiraine Sedai wrote: sauer har ingen "jeg-bevissthet", så hvordan kan de da bli forrvirret?
Hvordan vet du det? Jeg trodde alle dyr hadde det...

Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Plukket opp på Animal Planet at bare mennesker og delfiner har "jeg-bevissthet". Men jeg kan ta feil.
. . .
Post Reply