Hvem er din yndlingsforsaken?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvem er din yndlingsforsaken?

Aginor
3
4%
Asmodean
7
10%
Balthamel
1
1%
Bel'al
0
No votes
Demandred
7
10%
Graendal
3
4%
Ishamael
13
19%
Lanfear
21
31%
Mesaana
2
3%
Moghedien
3
4%
Rahvin
0
No votes
Sammael
1
1%
Semirhage
6
9%
 
Total votes: 67

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Kjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Niks, kommer nok alltid til å bli værende i trassperioden for en seksåring :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Danya
Trollok
Trollok
Posts: 15
Joined: Tue Aug 09, 2005 16:31
Location: Horten

Post by Danya »

hmm, prøver å få denne diskusjonen tilbake på originalemnet hvis det er greit :wink:

min favoritt er Graendal, og har alltid vært det. hu er bare best :wink:
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

Danya wrote:hmm, prøver å få denne diskusjonen tilbake på originalemnet hvis det er greit :wink:

min favoritt er Graendal, og har alltid vært det. hu er bare best :wink:
Hvorfor det? Er du hedonist?
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 83
Joined: Sun Aug 20, 2006 1:46
Location: Otta
Contact:

Lanfear

Post by Nynaeve Sedai »

Valgte Lanfear som så mange andre...
Vet ikke helt hvorfor... Det er noe ved personligheten hennes, og noe ved henne, noe trist... Måten hun holdt fast til håpet om at Lews Therin elsket henne...

Ok... jeg innrømmer det.
Utseende har også litt å si...
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Ja, for hvem kan vel si nei til noe sånt som dette her?


Image



:P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 83
Joined: Sun Aug 20, 2006 1:46
Location: Otta
Contact:

Post by Nynaeve Sedai »

Du har rett i det, Terje

Nydelig tegning...
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Hvem som helst kan si nei til ei tegning. Men om dama hadde materialisert seg derimot... Ooohooo. Men jeg skjønner ikke helt hvordan utseendet kan ha så mye å si i ei bok. Greit nok, jeg skjønner at hun er verdens vakreste (sånn ca.) og alt det der, men så lenge jeg ikke har noen faktiske ansikt å henge det på blir hun likevel ikke den absolutte skjønnheten man skal ha henne til.

Regner også det som svar på Kjetil's barnsligheter...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Vel, jeg har en liten teori som ikke egentlig kan stemme teknisk sett, men allikevel: Jeg tror ikke Lanfear har noe helt bestemt utseendeannet at hun er vakker, men at hun forandrer seg bittelittegranne for øyet til enhver som ser på henne slik at hun blir den absolutt vakreste for absolutt alle, for alle har jo forskjellig smak osv osv. Vet ikke helt om det var en forståelig forklaring, men samma det.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Mener du altså at hun bruker Kraften for å vri ørlite grann på seg selv i forhold til hver enkelt, eller at hun har en utrolig utstråling? Utstråling må hun vel nesten ha. Jeg vil tro hun er ganske selvsikker og vet at hun er sexy. Men riktig hva som gjør henne så overlegen vet jeg ikke. De sier jo at selv Graendal blekner i forhold til henne, og hun er vel også bra pen såvidt jeg skjønner.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Kjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blitt :wink:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Sauegjeteren wrote:Mener du altså at hun bruker Kraften for å vri ørlite grann på seg selv i forhold til hver enkelt, eller at hun har en utrolig utstråling? Utstråling må hun vel nesten ha. Jeg vil tro hun er ganske selvsikker og vet at hun er sexy. Men riktig hva som gjør henne så overlegen vet jeg ikke. De sier jo at selv Graendal blekner i forhold til henne, og hun er vel også bra pen såvidt jeg skjønner.
Vet ikke, kanskje hun mer eller mindre ubevisst bruker Kraften, men det er bare en rar forestilling jeg fikk for meg da hun først ble introdusert i bøkene. Da virket det mer som om de Fortapte var mer overnaturlige, på en måte. Men jeg vet ikke, kanskje begge deler eller ingen av delene :P
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Lothair Mantelar wrote:
Kjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blitt :wink:
Var det til mitt forsvar eller ikke?

Hun kan nok ikke bruke Kraften ubevisst, men personlighet og annen overnaturlighet hjelper sikkert på. Men overnaturligheten tror jeg nå hva jeg vil på, så lenge vi vet at de Fortapte "bare" er vanlige mennesker.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Lothair Mantelar wrote:
Kjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blitt :wink:
Som oftest samsvarer disse to.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

det at lanfear virker vakker for alle, henger vel bare sammen med karismaen hennes. at hun kan vri og vende på hodet til alle til de virkelig elsker henne er nok heller ikke med på å trekke dette ned.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Faile wrote:det at lanfear virker vakker for alle, henger vel bare sammen med karismaen hennes. at hun kan vri og vende på hodet til alle til de virkelig elsker henne er nok heller ikke med på å trekke dette ned.
Det var det jeg så febrilsk prøvde å skrive ned :D

Takk
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply