Niks, kommer nok alltid til å bli værende i trassperioden for en seksåringKjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Hvem er din yndlingsforsaken?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
-
Nynaeve Sedai
- Mørkefrende

- Posts: 83
- Joined: Sun Aug 20, 2006 1:46
- Location: Otta
- Contact:
Lanfear
Valgte Lanfear som så mange andre...
Vet ikke helt hvorfor... Det er noe ved personligheten hennes, og noe ved henne, noe trist... Måten hun holdt fast til håpet om at Lews Therin elsket henne...
Ok... jeg innrømmer det.
Utseende har også litt å si...
Vet ikke helt hvorfor... Det er noe ved personligheten hennes, og noe ved henne, noe trist... Måten hun holdt fast til håpet om at Lews Therin elsket henne...
Ok... jeg innrømmer det.
Utseende har også litt å si...
-
Nynaeve Sedai
- Mørkefrende

- Posts: 83
- Joined: Sun Aug 20, 2006 1:46
- Location: Otta
- Contact:
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Hvem som helst kan si nei til ei tegning. Men om dama hadde materialisert seg derimot... Ooohooo. Men jeg skjønner ikke helt hvordan utseendet kan ha så mye å si i ei bok. Greit nok, jeg skjønner at hun er verdens vakreste (sånn ca.) og alt det der, men så lenge jeg ikke har noen faktiske ansikt å henge det på blir hun likevel ikke den absolutte skjønnheten man skal ha henne til.
Regner også det som svar på Kjetil's barnsligheter...
Regner også det som svar på Kjetil's barnsligheter...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Vel, jeg har en liten teori som ikke egentlig kan stemme teknisk sett, men allikevel: Jeg tror ikke Lanfear har noe helt bestemt utseendeannet at hun er vakker, men at hun forandrer seg bittelittegranne for øyet til enhver som ser på henne slik at hun blir den absolutt vakreste for absolutt alle, for alle har jo forskjellig smak osv osv. Vet ikke helt om det var en forståelig forklaring, men samma det.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Mener du altså at hun bruker Kraften for å vri ørlite grann på seg selv i forhold til hver enkelt, eller at hun har en utrolig utstråling? Utstråling må hun vel nesten ha. Jeg vil tro hun er ganske selvsikker og vet at hun er sexy. Men riktig hva som gjør henne så overlegen vet jeg ikke. De sier jo at selv Graendal blekner i forhold til henne, og hun er vel også bra pen såvidt jeg skjønner.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Posts: 1530
- Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blittKjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Vet ikke, kanskje hun mer eller mindre ubevisst bruker Kraften, men det er bare en rar forestilling jeg fikk for meg da hun først ble introdusert i bøkene. Da virket det mer som om de Fortapte var mer overnaturlige, på en måte. Men jeg vet ikke, kanskje begge deler eller ingen av deleneSauegjeteren wrote:Mener du altså at hun bruker Kraften for å vri ørlite grann på seg selv i forhold til hver enkelt, eller at hun har en utrolig utstråling? Utstråling må hun vel nesten ha. Jeg vil tro hun er ganske selvsikker og vet at hun er sexy. Men riktig hva som gjør henne så overlegen vet jeg ikke. De sier jo at selv Graendal blekner i forhold til henne, og hun er vel også bra pen såvidt jeg skjønner.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Var det til mitt forsvar eller ikke?Lothair Mantelar wrote:Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blittKjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
Hun kan nok ikke bruke Kraften ubevisst, men personlighet og annen overnaturlighet hjelper sikkert på. Men overnaturligheten tror jeg nå hva jeg vil på, så lenge vi vet at de Fortapte "bare" er vanlige mennesker.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Som oftest samsvarer disse to.Lothair Mantelar wrote:Det er forskjell på den mentale alder og den fysiske alder, Kjetil. Hvordan man tenker og tolker når man leser diverse ting kan godt være en indikasjon på hvor gammel man er blittKjetil wrote:Hører rykter om at han snart kommer i puberteten. Da blir nok jenter mer spennende skal du vite.
det at lanfear virker vakker for alle, henger vel bare sammen med karismaen hennes. at hun kan vri og vende på hodet til alle til de virkelig elsker henne er nok heller ikke med på å trekke dette ned.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Det var det jeg så febrilsk prøvde å skrive nedFaile wrote:det at lanfear virker vakker for alle, henger vel bare sammen med karismaen hennes. at hun kan vri og vende på hodet til alle til de virkelig elsker henne er nok heller ikke med på å trekke dette ned.
Takk
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.

