Skrytetråd

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Image

om det ikke hadde vært for at jeg og vil skryte av stine, så hadde dere fått et bilde av hardangervidda.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Shallis wrote:ÅÅå Jeg syns gravide er kjempepene :D Åsså kan man gå i sånne søte klær, også vil alle snakke med deg, fordi du er gravid. Jeg gleder meg til jeg blir gravid :D
Hver gang noen stopper meg tenker jeg: Å nei, hva har jeg gjort NÅ da?! GÅ VEKK! :twisted:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Finnes det bilder av Princess her på siden?

Hvis ikke så kunne du kanskje legge et ut, slikt at jeg og alle andre normale gutter (kjetil ikke inkludert :D ) kunne bedømme om du har rett til å skryte. Og ikke noe manipulering av bildet slikt Wolfbrother gjorde! :x
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

What did I do?

Ai der har du feil, for jeg vet ikke en gang hvordan du gjør det :P
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Lothair Mantelar wrote:Finnes det bilder av Princess her på siden?

Hvis ikke så kunne du kanskje legge et ut, slikt at jeg og alle andre normale gutter (kjetil ikke inkludert :D ) kunne bedømme om du har rett til å skryte. Og ikke noe manipulering av bildet slikt Wolfbrother gjorde! :x
Hun er 14..
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg vil benytte anledningen til å skryte av Stine, som sier ifra, av Loki, som er moderator for oss nå. Kanskje han også får det til, bare det blir noe å modere... Så vil jeg skryte av alle på rollespillet (mer eller mindre fortjent) og ikke minst moderator Terje som startet og styrer det.

Så vil jeg selvfølgelig skryte av våre kjære admins. Hvor mange timer skylder jeg dem ikke?

(Fasiten er ingen, da jeg gir dem flere timer i uka.)
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Kjetil wrote:

Hun er 14..
Hva har det med saken å gjøre?! Jeg er snart 15.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Princess wrote:
Kjetil wrote:

Hun er 14..
Hva har det med saken å gjøre?! Jeg er snart 15.
Oops, det glemte jeg... Da vil jeg selvsagt ikke se noe som helst.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Jeg er ferdig med skole for denne gang, skal ikke begynne før til neste høst. Mine beste karakterer er en 5'er i psykologi , en 5'er i musikal, en 5'er i engelsk skriftlig og min stolthet, 6'er i engelsk muntlig :D
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Nynaeve Sedai wrote:Jeg er ferdig med skole for denne gang, skal ikke begynne før til neste høst. Mine beste karakterer er en 5'er i psykologi , en 5'er i musikal, en 5'er i engelsk skriftlig og min stolthet, 6'er i engelsk muntlig :D
Psykoligo og musikal? Hva slags skole er dette? Høres ut som noe for meg. Ellers, gratulerer.
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Sauegjeteren wrote:
Nynaeve Sedai wrote:Jeg er ferdig med skole for denne gang, skal ikke begynne før til neste høst. Mine beste karakterer er en 5'er i psykologi , en 5'er i musikal, en 5'er i engelsk skriftlig og min stolthet, 6'er i engelsk muntlig :D
Psykoligo og musikal? Hva slags skole er dette? Høres ut som noe for meg. Ellers, gratulerer.
Vel, når det gjelder musikal, så er det litt spesielt for "byen" jeg bor i. Det blir satt opp amatør musikaler ca hvert 2. år. for ungdom mellom 16 og 25 år. Og jeg ble med :oops:
Jeg og noen venner presset skolen til å prøve å ha musikal som tillvalgsfag, så en god del øvelser, rundt 15 forestillinger (inkludert et par i Oslo. Det var opplevelse det... Et år var vi på chat noir og nå sist på edderkoppen... Rå kult...) og en 20 siders rapport, fikk jeg 5'ern min.
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Snakker vi om Otta nå? Eller? Og det er ett psykologi-studium opprinnelig? Tøft uansett.
hansito
Hengiven
Hengiven

Post by hansito »

Otta "by" kan vel karakteriseres som et veslevoksent tettsted.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

hansito wrote:Otta "by" kan vel karakteriseres som et veslevoksent tettsted.
Men offisielt er det altså en by. Eller, som Nyn så godt sa det (enda jeg ikke er sikker på at hun snakker om Otta): "by".
hansito
Hengiven
Hengiven

Post by hansito »

Det kan eventuelt være snakk om Voss "by".
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Post Reply