Shallis wrote:ÅÅå Jeg syns gravide er kjempepene Åsså kan man gå i sånne søte klær, også vil alle snakke med deg, fordi du er gravid. Jeg gleder meg til jeg blir gravid
Hver gang noen stopper meg tenker jeg: Å nei, hva har jeg gjort NÅ da?! GÅ VEKK!
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Hvis ikke så kunne du kanskje legge et ut, slikt at jeg og alle andre normale gutter (kjetil ikke inkludert ) kunne bedømme om du har rett til å skryte. Og ikke noe manipulering av bildet slikt Wolfbrother gjorde!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Lothair Mantelar wrote:Finnes det bilder av Princess her på siden?
Hvis ikke så kunne du kanskje legge et ut, slikt at jeg og alle andre normale gutter (kjetil ikke inkludert ) kunne bedømme om du har rett til å skryte. Og ikke noe manipulering av bildet slikt Wolfbrother gjorde!
Jeg vil benytte anledningen til å skryte av Stine, som sier ifra, av Loki, som er moderator for oss nå. Kanskje han også får det til, bare det blir noe å modere... Så vil jeg skryte av alle på rollespillet (mer eller mindre fortjent) og ikke minst moderator Terje som startet og styrer det.
Så vil jeg selvfølgelig skryte av våre kjære admins. Hvor mange timer skylder jeg dem ikke?
(Fasiten er ingen, da jeg gir dem flere timer i uka.)
Hun er 14..
Hva har det med saken å gjøre?! Jeg er snart 15.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Hun er 14..
Hva har det med saken å gjøre?! Jeg er snart 15.
Oops, det glemte jeg... Da vil jeg selvsagt ikke se noe som helst.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Jeg er ferdig med skole for denne gang, skal ikke begynne før til neste høst. Mine beste karakterer er en 5'er i psykologi , en 5'er i musikal, en 5'er i engelsk skriftlig og min stolthet, 6'er i engelsk muntlig
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
Nynaeve Sedai wrote:Jeg er ferdig med skole for denne gang, skal ikke begynne før til neste høst. Mine beste karakterer er en 5'er i psykologi , en 5'er i musikal, en 5'er i engelsk skriftlig og min stolthet, 6'er i engelsk muntlig
Psykoligo og musikal? Hva slags skole er dette? Høres ut som noe for meg. Ellers, gratulerer.
Nynaeve Sedai wrote:Jeg er ferdig med skole for denne gang, skal ikke begynne før til neste høst. Mine beste karakterer er en 5'er i psykologi , en 5'er i musikal, en 5'er i engelsk skriftlig og min stolthet, 6'er i engelsk muntlig
Psykoligo og musikal? Hva slags skole er dette? Høres ut som noe for meg. Ellers, gratulerer.
Vel, når det gjelder musikal, så er det litt spesielt for "byen" jeg bor i. Det blir satt opp amatør musikaler ca hvert 2. år. for ungdom mellom 16 og 25 år. Og jeg ble med
Jeg og noen venner presset skolen til å prøve å ha musikal som tillvalgsfag, så en god del øvelser, rundt 15 forestillinger (inkludert et par i Oslo. Det var opplevelse det... Et år var vi på chat noir og nå sist på edderkoppen... Rå kult...) og en 20 siders rapport, fikk jeg 5'ern min.
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson