De Fortapte
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
rand al'thore
- Mørkefrende

svar
til Ashaman. så vit jeg har fått det med meg er dette første gangen det er snakk om segl på den mørkester tillholdsted, for det er segl på boreholet det er snak om, og hvis jeg ikke tar så grundig feil ble boreholet laget i legendens alder
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Re: svar
Jepp...men om du har lest litt så må du ha lest at alt det me les no har skjedd tusenvis av gonger før. Og vil skje tusenvis av gonger seinare, om ikkje Rand eller nokon andre gjer noko med måten tida gjeng på.rand al'thore wrote:til Ashaman. så vit jeg har fått det med meg er dette første gangen det er snakk om segl på den mørkester tillholdsted, for det er segl på boreholet det er snak om, og hvis jeg ikke tar så grundig feil ble boreholet laget i legendens alder
''Tidshjulet dreier, aldere kommer og går, etterlater minner, minnene blir legender, legender svinner hen i myter, og selv mytene er for lengst glemt når alderen som var opphavet, igjen ruller fram.''
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

så viss jeg forstår deg rett er det tiden,altså den tid det tar for DO å bryte seg ut? Trodde kansje det hadde noe med de fortaptes ondskap evt. DO`s ondskapSauegjeteren wrote:Seglene blir vel svekket av posisjonen i Hjulet, eller Tiden, som vi kaller den i dag. Det er neimen ikke mye den ikke takler.
Pain is just weakness leaving the body
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mayorearth
- Sitter

Cuendillar-skivene me har sett so langt i serien er ikkje sjølve segla, dei er berre «brennpunkt» for segla, og den einaste fysiske manifestasjonen av segla. Boreholet er jo eit «hol» i sjølve Mønsteret, medan Mønsteret er gjort opp av livstrådane til alle menneskje, og kan knapt nok seiast å vere nokon fysisk storleik. Staden der Boreholet vart laga var ein stad i Mønsteret der det var litt tynnare enn andre stader.
Akkurat korleis Boreholet vart forsegla av Lews Thering & co veit me ikkje, men det vart gjort med saidin, so dei eigentlege segla er nok rein saidin som har «sydd saman» holet, og der cuendillar-skivene er kanskje ein slags knuter.
Alle segla som er att er no truleg like svake, trass i at hjartestein i utgangspunktet tåler alt, inkludert bannbluss. Grunnen til svekkinga vart diskutert til ein viss grad over.
Akkurat korleis Boreholet vart forsegla av Lews Thering & co veit me ikkje, men det vart gjort med saidin, so dei eigentlege segla er nok rein saidin som har «sydd saman» holet, og der cuendillar-skivene er kanskje ein slags knuter.
Alle segla som er att er no truleg like svake, trass i at hjartestein i utgangspunktet tåler alt, inkludert bannbluss. Grunnen til svekkinga vart diskutert til ein viss grad over.