Arangar wrote:hehe. sant det. er snakk om et deathmetal band her da.
Så det bør jo helst være litt "styggt" Razz
Men det er jo nok av onde ting i tidshjulet!
Noe styggt? Enkelt: "Nynaeve". Verre kvinnfolk skal du lete lenge etter.
Synd for dere at "Kannibal Corpse" allerede er brukt. De spiller så god musikk
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Sauegjeteren wrote:Jack o'Shadow er jo ganske genialt, på sin måte. Men si gjerne mer om bandet, mer, mer, mer.
Hehe. kan vell si litt om det...
Er altså et deathmetal band som har holdt på i litt over 3 år nå. Vi heter nå Repent, men grunnet at det allerede er brukt av et tysk thrashmetal band børr vi egentlig finne noe annet, og repent er ikke akkurat så veldig orginalt. S
å i min desperasjon etter å finne noe orginalt tenkte jeg det var forsøket verdt å spørre her. Vi har spillt et par ganger i Tr.heim og diverse andre små steder i trønderlag, så det er jo noen som kjenner til bandet.. Har foreløpig bare spillt inn en demo, men har endel nytt materiale som vi skal få spilltinn så fort vi har penger til det
Last edited by Arangar on Tue Mar 13, 2007 9:31, edited 1 time in total.
Sauegjeteren wrote:Jack o'Shadow er jo ganske genialt, på sin måte. Men si gjerne mer om bandet, mer, mer, mer.
Hehe. kan vell si litt om det...
Er altså et deathmetal band som har holdt på i litt over 3 år nå. Vi heter nå Repent, men grunnet at det allerede er brukt av et tysk thrashmetal band børr vi egentlig finne noe annet, og repent er ikke akkurat så veldig orginalt. S
å i min desperasjon etter å finne noe orginalt tenkte jeg det var forsøket verdt å spørre her. Vi har spillt et par ganger i Tr.heim og diverse andre små steder i trønderlag, så det er jo noen som kjenner til bandet.. Har foreløpig bare spillt inn en demo, men har endel nytt materiale som vi skal få spilltinn så fort vi har penger til det
Last edited by Arangar on Tue Mar 13, 2007 9:30, edited 1 time in total.
Arangar wrote:repent er ikke akkurat så veldig orginalt. S
å i min desperasjon etter å finne noe orginalt tenkte jeg det var forsøket verdt å spørre her.
Ja, for å stjele navnet fra en bokserie? Fryktelig originalt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Arangar wrote:repent er ikke akkurat så veldig orginalt. S
å i min desperasjon etter å finne noe orginalt tenkte jeg det var forsøket verdt å spørre her.
Ja, for å stjele navnet fra en bokserie? Fryktelig originalt.
øhm, Som om vi er de eneste som evt gjør det?
Alle band sitter jo å finner på nye ord slik at de ikke stjeler fra andre...
Arangar wrote:repent er ikke akkurat så veldig orginalt. S
å i min desperasjon etter å finne noe orginalt tenkte jeg det var forsøket verdt å spørre her.
Ja, for å stjele navnet fra en bokserie? Fryktelig originalt.
øhm, Som om vi er de eneste som evt gjør det?
Og det gjør det jo... mer originalt?
Alle band sitter jo å finner på nye ord slik at de ikke stjeler fra andre...
Gjør de det? Trodde det var ganske vanlig å innrømme at bandnavn ikke var spesielt originale, jeg.
Men for all del, i enkelte kretser kan det jo hende det er originalt å påstå at det er originalt å finne bandnavn i verkene til en middelmådig fantasyforfatter.
Originalitet er oppskrytt
Jepp. My point exactly. I alle fall er det litt rart å snakke om å finne et originalt bandnavn på en høyst uoriginal måte, særlig når man til og med er uttalt klar over at man ikke er original. Selvmotsigende, synes jeg det høres ut som. But then again, what do I know...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:
Ja, for å stjele navnet fra en bokserie? Fryktelig originalt.
øhm, Som om vi er de eneste som evt gjør det?
Og det gjør det jo... mer originalt?
Alle band sitter jo å finner på nye ord slik at de ikke stjeler fra andre...
Gjør de det? Trodde det var ganske vanlig å innrømme at bandnavn ikke var spesielt originale, jeg.
Men for all del, i enkelte kretser kan det jo hende det er originalt å påstå at det er originalt å finne bandnavn i verkene til en middelmådig fantasyforfatter.
Originalitet er oppskrytt
Jepp. My point exactly. I alle fall er det litt rart å snakke om å finne et originalt bandnavn på en høyst uoriginal måte, særlig når man til og med er uttalt klar over at man ikke er original. Selvmotsigende, synes jeg det høres ut som. But then again, what do I know...
Det var voldsomt til kvervilering ...
Siden vi er et deathmetal band så vil jeg si det er mer orginalt å finne et navn som ikke har blood, death, hell, gore osvosv.
Men kansje jeg skulle sagt at vi vil ha et navn som ikke er så jævla standard...men what ever.
Arangar wrote:
øhm, Som om vi er de eneste som evt gjør det?
Og det gjør det jo... mer originalt?
Alle band sitter jo å finner på nye ord slik at de ikke stjeler fra andre...
Gjør de det? Trodde det var ganske vanlig å innrømme at bandnavn ikke var spesielt originale, jeg.
Men for all del, i enkelte kretser kan det jo hende det er originalt å påstå at det er originalt å finne bandnavn i verkene til en middelmådig fantasyforfatter.
Originalitet er oppskrytt
Jepp. My point exactly. I alle fall er det litt rart å snakke om å finne et originalt bandnavn på en høyst uoriginal måte, særlig når man til og med er uttalt klar over at man ikke er original. Selvmotsigende, synes jeg det høres ut som. But then again, what do I know...
Det var voldsomt til kvervilering ...
Alle band sitter jo å finner på nye ord slik at de ikke stjeler fra andre...
Det var ironisk ment som du kansje skjønnte, eller ikke....
Siden vi er et deathmetal band så vil jeg si det er mer orginalt å finne et navn som ikke har blood, death, hell, gore osvosv.
Men kansje jeg skulle sagt at vi vil ha et navn som ikke er så jævla standard istedet...men whatever...
Akira wrote:Samma om det er originalt eller ikke, så lenge bandnavnet er kult og gjerne reflekterer litt av hva bandet spiller så har det vel ikke så mye å si?
Joda, det er sant det.
Men de tidligere navna vi har hatt som har værdt ganske standar har vi fort blitt lei av.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
Jeg prøver å få bandet mitt til å hete Elysium, men tror ikke de andre er like begeistret
Nå er Elysium fra romersk mytologi og ikke Wheel of Time men whatever. Kall bandet ditt Time xD noe enkelt er alltid det beste, så folk husker det.