Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Nei, men alle har ikke din smak vettu. Og om en jente som interesserer seg for fantasy eller andre sånne mer såkalt "nerdete" ting er ikke avgjørende for om de er ekle eller ikke. Dessuten så virker det som du sier at alle "nerder" er ekle? Vel, er ikke du da en ekkel nerd siden du leser fantasy?
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Nei, ho bør då ha langt betre litteratursmak enn det.Kjetil wrote:Om ei jente leser WoT eller ikke, er vel neppe de rette parametrene for å vurdere ei jente, er det vel?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Til en viss grad, så sier jeg det. Nå er det lenge siden jeg har lest ei fantasybok, men er ikke til å legge skjul på at jeg har noen negative sider jeg og neiAkira wrote:Nei, men alle har ikke din smak vettu. Og om en jente som interesserer seg for fantasy eller andre sånne mer såkalt "nerdete" ting er ikke avgjørende for om de er ekle eller ikke. Dessuten så virker det som du sier at alle "nerder" er ekle? Vel, er ikke du da en ekkel nerd siden du leser fantasy?
Drikke farris? Eg bur i eit i-land, eg, eg får reint vatn i kranen.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Vatn/mjølk/cola, faktisk, eg drikk ikkje øl.
Hehe, klarer meg lenge med vann, melk og øl. Øl finnes det flere smaker enn de fleste rekker å smake på iløpet av livet, så ikke noen fare for å gå lei der. Melk drikker jeg hver morgen, skummet selvsagt
Vann drikker jeg flere liter om dagen, ihvertfall på skolen, må jo ha en halv liter hver forelesningstime for å holde seg våken.
Pleier å kjøpe farris bris hvis jeg føler meg tørst og jeg er ute og handler eller reiser. Foretrekker lemongrass varianten, men de andre går også. Likte ikke farris før, men så plutselig begynte jeg å like det etter at jeg tvang meg selv til å drikke det en gang. Grunnen til at jeg ikke velger brus, er at det alltid blir brus når jeg er sammen med kamerater, og jeg har ikke så stort sukkerbehov som før. En bra bivirkning er jo at det er bra for tenna.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Kan ikke fordra farris. Hva er poenget med å ha kullsyre i et helt godt vann?
Teller Munkholm som øl? Hvis ikke er det bare vann jeg drikker. Avskyr alt som heter Cola eller er produsert av samme firma.Ceres wrote:Hehe, dette er litt typisk for et generelt utvalg av gutter, har jeg inntrykk av. Jeg også liker farris bris veldig godt. Det kan jeg drikker når det skal være. Må være litt snevert å bare drikke vann/øl/cola, tenker jeg...
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!