Hvem er din yndlingsforsaken?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mayorearth
- Sitter

- Posts: 400
- Joined: Fri Sep 08, 2006 18:58
- Location: Bergen
- Contact:
Med mindre det var noko ironi der (som eg ikkje ser sånn med det fyrste), so har du seriøst misforstått Semirhage. Dette kjem frå BWB for det meste, og står i artikkelen eg skreiv, difor ingen spoiler:Mayorearth wrote:Semirhage har man liksom en slags medfølelse forFÅr rett og slett en slags medfølelese for hun.Lord Of Chaos/Kaosets Herre
i og med at hun bare løp rundt og helbredet alle mulige folk selvom alle andre sa det var umulig å helbrede de, og måten Aes Sedaiene missbrukte henne slik at hun ble ond og gikk over til Den Mørkeste
Ho var ein sadist, som kravde ein pris frå alle dei ho hjalp. Ja, ho var den beste i bruk av Legedommen, men før ho Lega dei gav ho dei litt smerte, berre fordi ho likte det. Då dette vart oppdaga, fekk ho valet mellom å verte stilna og verte bunden, for å hindre ho å gjere det att. I staden valde ho Shai'tan.
-
Mayorearth
- Sitter

- Posts: 400
- Joined: Fri Sep 08, 2006 18:58
- Location: Bergen
- Contact:
Som sagt, det kjem frå BWB (The World of Robert Jordan's The Wheel of Time), so om du ikkje har lest den er det ikkje rart.
-
Mayorearth
- Sitter

- Posts: 400
- Joined: Fri Sep 08, 2006 18:58
- Location: Bergen
- Contact:
-
davram bashere
- Sitter

- Posts: 797
- Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Hum, nei si det.
Må jo selvfølgelig bli den onde læreren, som ikke fikk bli forsker i Collam Daan, og derfor ble så forbanna at hun gikk over til skyggen, og begynte vel med no hjernevasking av sine elever eller no, vist jeg ikke husker feil. Gjerne rett meg opp vist det er noen med bedre hukommelse en meg.
Og nå har styring de fleste av de andre fortapte kanskje misunner henne, selv om den nå kanskje er litt svekka etter den lille tabba.
Må jo selvfølgelig bli den onde læreren, som ikke fikk bli forsker i Collam Daan, og derfor ble så forbanna at hun gikk over til skyggen, og begynte vel med no hjernevasking av sine elever eller no, vist jeg ikke husker feil. Gjerne rett meg opp vist det er noen med bedre hukommelse en meg.
Og nå har styring de fleste av de andre fortapte kanskje misunner henne, selv om den nå kanskje er litt svekka etter den lille tabba.
Asmodean. Trur andreplassen går til Mesaana, men likte mange av the Forsaken, generelt sett ein gjeng interessante karakterar. Hugsar eg var frustrert over å aldri få sjå særleg av personlegheita til Rahvin før han blei brent bort.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Jeg har med stor forsiktighet trådd inn her... Jeg vet bare om Aginor, Balthamael, og Lanfear. Så foreløpig ville jeg sagt Lanfear, bare fordi hun ikke fikk seg selv plutselig og uten videre drept, og fordi hun virker litt dilla på Rand. Jeg er 90% sikker på at Selene og Lanfear er samme person, men helt sikker er jeg naturligvis ikke ^_^
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
-
Mierin Eronaile
- Sitter

- Posts: 663
- Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
- Location: Oslo
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

- Posts: 242
- Joined: Sun Mar 23, 2008 16:48
- Location: Arad Doman
denne var veldig vanskelig.
jeg liker ishamael å sammael godt.
men her valgte jeg balthamel(ble det riktig) på grunn av hans nye "person". jeg synes aran gar er en veldig interesant karakter. klarer ikke å utdype så veldig men hun/han(:p) har vært spennende å følge.
jeg liker ishamael å sammael godt.
men her valgte jeg balthamel(ble det riktig) på grunn av hans nye "person". jeg synes aran gar er en veldig interesant karakter. klarer ikke å utdype så veldig men hun/han(:p) har vært spennende å følge.
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows

