Kjetil: Muligens, vis du får tatt noen øyedråper så kan det hjelpe. Men det kan ta litt tid... Derfor er det fint med en time ekstra.
Davram: Briller hjelper ikke når man så å si ikke klarer å se gjennom øyelokka siden de er svelt opp
Kjetil wrote:Dakar, synes virkelig synd på deg. Virker for meg omtrent like logisk som kjønnskvotering.
Hvorfor synes du synd på meg? Jeg tar ikke det at han ikke forstår meg så hardt. Det skjer hele tiden. Det er en av bieffektene av å være verdens smarteste mann
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Fy søren! Jeg har ikke følelse i munn i det hele tatt! Hvorfor funket ikke bedøvelsen sånn at jeg måtte ta så sinnsykt mye? Det går jo aldri over :S æsjæsj.. utrolig ekkelt. Jeg sikler til og med siden jeg ikke har kontroll over noe. Kjempedigg!
davram bashere wrote:Og nok en gang viser det seg at forskere har rett: 40% av det som skrives på nettet eller i meldinger misoppfattes. Det var ment som en spøk.
Aldri godt å vite. Denne gangen satset jeg på at du var seriøs. Bommert. Neste gang satser jeg på at det ikke er seriøst. 50-50 sjanse... Sånn ca., vis jeg gjetter...
Jeg bruker dagslinser... Ekke så mye stress som man skulle tro. Det eneste ille er de blir skittende og ekle på slutten av dagen, og det blir vel månedslinser også, i større grad..!