Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
- Sauegjeter
Hva mistet jeg, sa du?
At jeg hadde lest "For ingens øyne" av Nils Harald Sødal, du tenkte på?
Da er jeg ferdig med Patriotenes spill, og jeg er godt fornøyd. Så da kaster jeg meg med liv og lyst over Kardinalen i Kreml. Enda den er skrevet et par år etter Patriotene.
Jeg ønsker den nye bokhylla lykke til i sitt virke.
At jeg hadde lest "For ingens øyne" av Nils Harald Sødal, du tenkte på?
Da er jeg ferdig med Patriotenes spill, og jeg er godt fornøyd. Så da kaster jeg meg med liv og lyst over Kardinalen i Kreml. Enda den er skrevet et par år etter Patriotene.
Jeg ønsker den nye bokhylla lykke til i sitt virke.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
- Sitter
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Der smiliene er virker det som om to setninger har fusjonert på en litt merkelig måte.Sauegjeteren wrote:Nyere forskning viser at jeg har![]()
![]()
![]()
Hitchhikers' var den siste boka jeg rapporterte om.
Klok av skade har jeg anskaffet to eksemplarer av arten. Nå gjenstår det bare å løse plassproblemet. Med ynkelige 9,6 kvadrat er det ikke mye til overs.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
- Sauegjeter
Jeg ser absolutt problemet. Om det ikke var for at du på utmerket vis allerede har driti meg ut skulle jeg endret det.Sauegjeteren wrote:Nyere forskning viser at jeg har Hitchhikers' var den siste boka jeg rapporterte om. Det betyr ikke at jeg ikke er ferdig med den, tvert imot. I tillegg har jeg lest Papirpenger av Ken Follet, og er snart ferdig med Patriotenes spill av Tom Clancy.
Jeg er visst inne i krim nå, skjønner jeg.
Og 9,6 kvadrat? Selv hybelen min er større enn som så.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
I kofferten min har jeg med meg:
- De fire og han som gjør galt verre: Begynnelsen
- Tegnets forsvarer: I begynnelsen var tegnet
- Skammarserien: Skammarens dotter
- tSoIaF: Game of thrones, eller hvem av dem som er først
Så det er det jeg blir å lese i sommer
- De fire og han som gjør galt verre: Begynnelsen
- Tegnets forsvarer: I begynnelsen var tegnet
- Skammarserien: Skammarens dotter
- tSoIaF: Game of thrones, eller hvem av dem som er først
Så det er det jeg blir å lese i sommer

"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
- Den Fortapte
Argh! Det idiotiske biblioteket har ikke klart å få inn "Memories of Ice" (S. Erikson) ennå, og på tirsdag er det stengt til uti august siden de skal flytte virksomheten. De skal ta den inn fra nabokommunens bibliotek, og jeg kunne ikke dra dit og låne den der, siden de hadde reservert den her hjemme.. Hmmmm.. Da blir det bokjakt i familiens egen bokhylle, og det spørs om det er så mye spennende der, men man kan aldri vite
Manbearpig
-
- Sitter
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Mmm... Det er alt for lite. Men nå flytter søsteren min ut, så jeg får 14 kvadrat, eget bad og telefonlinje i kjelleren. Det blir digg deluxe.Sauegjeteren wrote:Jeg ser absolutt problemet. Om det ikke var for at du på utmerket vis allerede har driti meg ut skulle jeg endret det.Sauegjeteren wrote:Nyere forskning viser at jeg har Hitchhikers' var den siste boka jeg rapporterte om. Det betyr ikke at jeg ikke er ferdig med den, tvert imot. I tillegg har jeg lest Papirpenger av Ken Follet, og er snart ferdig med Patriotenes spill av Tom Clancy.
Jeg er visst inne i krim nå, skjønner jeg.
Og 9,6 kvadrat? Selv hybelen min er større enn som så.
Men du må rette på det Brækar. Jeg kommer til å bli langsomt gal hvis du ikke sier hva du hadde skrevet der!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
- Sauegjeter
-
- Sitter
-
- Den Fortapte
Fullfoerte nyleg George R. R. Martins "Fevre Dream" og Scott Lynch sin "Red Skies over Red Seas" og er no halvveges i Neil Gaimans "Anansi Boys".
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!