Hva leser du for tiden?

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Hva mistet jeg, sa du?

At jeg hadde lest "For ingens øyne" av Nils Harald Sødal, du tenkte på?

Da er jeg ferdig med Patriotenes spill, og jeg er godt fornøyd. Så da kaster jeg meg med liv og lyst over Kardinalen i Kreml. Enda den er skrevet et par år etter Patriotene.

Jeg ønsker den nye bokhylla lykke til i sitt virke.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Sauegjeteren wrote:Nyere forskning viser at jeg har :P :P :P :P Hitchhikers' var den siste boka jeg rapporterte om.
Der smiliene er virker det som om to setninger har fusjonert på en litt merkelig måte.

Klok av skade har jeg anskaffet to eksemplarer av arten. Nå gjenstår det bare å løse plassproblemet. Med ynkelige 9,6 kvadrat er det ikke mye til overs.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Sauegjeteren wrote:Nyere forskning viser at jeg har Hitchhikers' var den siste boka jeg rapporterte om. Det betyr ikke at jeg ikke er ferdig med den, tvert imot. I tillegg har jeg lest Papirpenger av Ken Follet, og er snart ferdig med Patriotenes spill av Tom Clancy.

Jeg er visst inne i krim nå, skjønner jeg.
Jeg ser absolutt problemet. Om det ikke var for at du på utmerket vis allerede har driti meg ut skulle jeg endret det.

Og 9,6 kvadrat? Selv hybelen min er større enn som så.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

I kofferten min har jeg med meg:
- De fire og han som gjør galt verre: Begynnelsen
- Tegnets forsvarer: I begynnelsen var tegnet
- Skammarserien: Skammarens dotter
- tSoIaF: Game of thrones, eller hvem av dem som er først

Så det er det jeg blir å lese i sommer :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Hey, så kult! :D Du må kose deg masse, og lese mye ;)
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Skal ha med meg en bokormvenninne så blir nok masse lesing :D Gleder meg..!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Det der var ei fin samling gode bøkar, tvilar på du kjem til å kjede deg med nokon av dei. 8)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Argh! Det idiotiske biblioteket har ikke klart å få inn "Memories of Ice" (S. Erikson) ennå, og på tirsdag er det stengt til uti august siden de skal flytte virksomheten. De skal ta den inn fra nabokommunens bibliotek, og jeg kunne ikke dra dit og låne den der, siden de hadde reservert den her hjemme.. Hmmmm.. Da blir det bokjakt i familiens egen bokhylle, og det spørs om det er så mye spennende der, men man kan aldri vite
Manbearpig
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Sauegjeteren wrote:
Sauegjeteren wrote:Nyere forskning viser at jeg har Hitchhikers' var den siste boka jeg rapporterte om. Det betyr ikke at jeg ikke er ferdig med den, tvert imot. I tillegg har jeg lest Papirpenger av Ken Follet, og er snart ferdig med Patriotenes spill av Tom Clancy.

Jeg er visst inne i krim nå, skjønner jeg.
Jeg ser absolutt problemet. Om det ikke var for at du på utmerket vis allerede har driti meg ut skulle jeg endret det.

Og 9,6 kvadrat? Selv hybelen min er større enn som så.
Mmm... Det er alt for lite. Men nå flytter søsteren min ut, så jeg får 14 kvadrat, eget bad og telefonlinje i kjelleren. Det blir digg deluxe.

Men du må rette på det Brækar. Jeg kommer til å bli langsomt gal hvis du ikke sier hva du hadde skrevet der!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg hadde sikkert tenkt å skrive at jeg har lest Hitchhikers, tror du ikke? Men så forandret jeg åpenbart mening uten å forandre teksten.

Og livet for deg er egen telefonlinje? Stakkar...
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Nei, men eget bad er det. Telefonlinja er bare et pluss. Akkurat som inngangen i naborommet.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Fikk endelig tak i "Memories of Ice" (S. Erikson), måtte ut å kjøre bil for å få tak i den, men til nå har det vært verdt det
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Fullfoerte nyleg George R. R. Martins "Fevre Dream" og Scott Lynch sin "Red Skies over Red Seas" og er no halvveges i Neil Gaimans "Anansi Boys".
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Locked