Hva leser du for tiden? II

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Loki
Nae’blis
Nae’blis

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Asphyxiate wrote: Sun Aug 23, 2020 15:10 Har de Ekeberg-bøkene, men likte de aldri noe særlig.
Jau, som sagt, er ikkje superspesielt. Meir av den 'ah, då var den lese'-typen me snakka om. Skjønt dei har ein fin tendens til å byggje opp litt momentum mot slutten av kvar bok, og eg prøver å lese litt på norsk innimellom. Dei sneik i lesekøen mest fordi det var mellom få ting i hylla som var på norsk, og eg hadde ikkje lese noko på morsmålet sidan i fjor ein gong.
Asphyxiate wrote: Sun Aug 23, 2020 15:10 Hvitekrist er skrevet så godt, at det nesten er som skjønnlitteratur så den anbefales.
Har høyrt gode ting om den før! Notert!
Asphyxiate wrote: Sun Aug 23, 2020 15:10Tegneserier skulle jeg ønske jeg leste mer av, men har stort sett fått med meg de norske tegneserieromanene som har kommet de siste årene (Kruger og Krogh, John Jamtlis bøker m.m.). Mye bra der faktisk.
Har ikkje lese nokon av dei, diverre. Siste norske teikneserieromanane er las var Øystein Runde sine Olav Sleggja-bøker. Dei er imidlertid knallgode!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Har kjøpt boka "Blood and Oil: Mohammed bin Salman's Ruthless Quest for Global Power", en smakebit her:
https://www.vanityfair.com/news/2020/08 ... isappeared
Prince Sultan bin Turki II was cut off from the Saudi royal family’s cash flow after criticizing the regime. So he appealed to Prince Mohammed bin Salman for help—and was never seen again.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Endeleg byrja på Sanderson sine Mistborn-bøker. Snart ferdig med bok 1, og det lever faktisk opp til ryktet sitt. Er ikkje på nivå med Rothfuss eller Lynch -- for kva er vel det -- men tonen og forteljarstilen minner meg lell, på ein god måte. Verda er brutal og relativt realistisk, men som lesar følest den ikkje grimdark à la Martin, Bakker eller Erikson -- ironisk nok, sidan den bokstaveleg talt er dekka av oske og befolka i stor grad av slavar. Det, kombinert med litt uortodoks plotting og ein slags røverikonspirasjon i hjartet av historia, er vel det som gir meg litt Lynch-vibbar (trass i langt mindre hypervittig dialog). Blant det betre eg har lese av fantasy i seinare år, og gler meg til å fortsetje med serien. :)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
Post Reply