A Memory of Light.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Fantasy Freak
- Hengiven

Steike.. 1500 sider er litt det da.. Da hadde jeg personlig skrivet en bok på 700 sider å en på 800 sider.. Selv om han har lovet å gjøre ferdig serien i bok 12.. Håper jeg får tid å lese ferdig alle bøkene to ganger for den kommer ut... Jeg blir hvertfall skikkelig skuffet viss han lager en dårlig slutt... alt annet er jo så bra.. da får det heller ble 15 bøker for meg...
-
Damien Frost
- Sitter

-
Fantasy Freak
- Hengiven

store bøker er bra bøker?? tja, etter nivået til trist som faen er jeg tilbøyelig til å være enig med degAyreon wrote:Jeg har alltid sakt at en tjukk bok er en bra bok, og det stemmer oftest
Håper det gjør det med den siste boka. Der er ikke morsomt hvis han må kutte ned boka for å få plass. Heller en bok til da!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Kjenner problemet...Ceres wrote:Jeg for min del håper virkelig at boka kommer i sommerferien eller eventuelt påska. Ei slik uke som den jeg hadde nå er vanskelig å ta igjen. Ligger fortsatt langt etter med den ukas pensum jeg...![]()
(Klarer ikke legge den fra meg!)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Liker tykke bøker jeg også, de tar seg godt ut i bokhylla, men de er tunge å drasse rundt på. Men 1500 sider, det blir sånne tynne pingle ark som ryker så fort du skal bla om.
Også er det jo en serie med så mange plot og tråder at det ville vært genialt å avslutte med 13. Samtidig så vil Jordan da kunne avslutte med stil og si at det var planlagt
Kunne jo gitt ut to bøker på en gang eller med en måneds mellomrom
Også er det jo en serie med så mange plot og tråder at det ville vært genialt å avslutte med 13. Samtidig så vil Jordan da kunne avslutte med stil og si at det var planlagt
Kunne jo gitt ut to bøker på en gang eller med en måneds mellomrom
Før jeg leste KoD håpet jeg på at dette var nest siste bok. Men nå etter å ha lest KoD håper jeg på at neste bok blir nest siste.
13 bøker hadde passet utmerket, og om de holder KoD kvalitet eller høyere så skriker jeg klart ja takk!!
A Memory of Light - memoryoflight.com
spiller egentlig ingen rolle hvor mange bøker det kommer ut, så lenge historien blir bra... og han tenker nok ikke bare på penger tror jeg... han har jobba med dette i maaaange år, så jeg tror ha ikke er så kynisk at han bare tenker på penger...Ceres wrote:Ha! Det kommer han ikke til å gjøre! Tror jeg... Eller... Hm...
Kanskje...
Han er jo amerikaner da....
Tenker på penger...
Dersom de får ta sekshundre for samme tingen som de tar trehundre for... hm...
Huff... vond tanke...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Damien Frost
- Sitter

Tror ikke jeg heller. Man legger ikke så mye av livet sitt ned i et slikt prosjekt bare for å bli rik! Det nekter jeg å tro hvertfall... Men forlaget og slik vil vel mase å mase for å bli rikest fortest mulig kan jeg tenke meg! Bare håpe de ikke har for mange innspill når det kommer til bøkene, med endringer og slik. Da kan ofte komme med forslag til endringer slik at bøkene skal bli mer kommersielle! Eller noe sånt...Faile wrote:spiller egentlig ingen rolle hvor mange bøker det kommer ut, så lenge historien blir bra... og han tenker nok ikke bare på penger tror jeg... han har jobba med dette i maaaange år, så jeg tror ha ikke er så kynisk at han bare tenker på penger...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara