Lenge siden sist! Godt å se at Loki holder koken! Siden sist har jeg lest hele forfatterskapet til Stig Sæterbakken. Det er sjelden man finner en stemme som treffer en på et slikt nivå - en nærmest manisk leseopplevelse av en haug bøker på kort tid; rått.
Ellers har jeg omsider havnet på Knaugsård-kjøret - mye Flaubert...lyrikk av Baudelaire, Nygård.. alltid litt DeLillo, Burroughs..Kafka..Henry Miller! Har blitt mindre fantasy i voksen alder, men tips tas allltid imot! Ønsker dere et godt 2025 <3 Snakkes!!!! Nå har jeg tatt ut avspasering til lesing og vindrikking!
Hva leser du for tiden? II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Re: Hva leser du for tiden? II
Wow, så koseleg! Håpar du får herlege dagar med mykje kos og moro!

EG GIR MEG ALDRI.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
- Den Fortapte
(Sitter her for meg selv og føler at jeg jo prøver å bidra litt jeg og).
Aldri hørt om Stig Sæterbakken (eller kanskje det, men ikke et navn som har festa seg), men ser han har en bok om DePress, og det er jo interessant.
Aldri hørt om Stig Sæterbakken (eller kanskje det, men ikke et navn som har festa seg), men ser han har en bok om DePress, og det er jo interessant.
Manbearpig
Ja, om ikkje for deg, hadde eg jo berre sete her og ropt ut i Det store intet, som om det var tredje akt av Den uendelige historien eller noko.Asphyxiate wrote: ↑Tue Mar 11, 2025 19:16 (Sitter her for meg selv og føler at jeg jo prøver å bidra litt jeg og).

Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!